تکمیل طرح؛

نیاز به ۳.۵ میلیارد تومان برای تکمیل عرشه پل شهدای دانش‌آموز بروجرد

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای شهر بروجرد گفت: باید حداقل ۴.۵ میلیارد تومان برای ساخت عرشه پل شهدای دانش‌آموز بروجرد پرداخت می‌شد، اما تاکنون تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه پرداخت‌شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فریبرز محسنی با تأکید بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهر گفت: پل شهدای دانش‌آموز که به معضلی در شهر تبدیل‌شده یکی از اولویت‌های اصلی در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و همه اعضای شورای شهر روی این مسئله و تعین تکلیف آن حساسیت دارند.

وی اجرای فاز سه و چهار میدان قیام پس از سه دهه توقف را یک خواست عمومی برای ساماندهی این میدان دانست و افزود: پروژه‌هایی همچون پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان امام از پروژه‌های بلندمدتی است که باوجود لزوم اجرای آن برای آیندگان باید در اولویت‌های بعدی اجرایی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای شهر بروجرد با اشاره به آخرین وضعیت ساخت عرشه پل شهدای دانش‌آموز عنوان کرد: عرشه این پل در ماشین‌سازی اراک در حال ساخت است و نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه برای بهای ساخت این عرشه به این شرکت واگذارشده که قریب به چهار و نیم میلیارد تومان هزینه نهایی آن است که به‌محض اتمام مراحل ساخت به بروجرد برای نصب انتقال داده می‌شود.

وی بیان کرد: باید بازدید‌هایی از ماشین‌سازی اراک نسبت به روند انجام این کار صورت می‌گرفت، اما به دلیل اینکه شورای پنجم با به روی کار آمدن خود در ماه‌های اخیر آن‌چنان درگیر مسائل ریز تا کلان مدیریت شهری بروجرد بوده است این فرصت پیش نیامده، اما بازدید‌هایی توسط رئیس شورا و برخی معاونان شهرداری انجام‌شده و لازم است به‌صورت ماهیانه بازدید‌هایی برای تسریع درروند کار صورت پذیرد تا اگر مشکلی پیش نیاید تا اوایل تابستان آینده این تقاطع غیر هم‌سطح به بهره‌برداری برسد.

محسنی در رابطه با تأمین هزینه ساخت این پل نیز گفت: باید حداقل چهار و نیم میلیارد تومان برای ساخت عرشه پرداخت می‌شد، اما تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه پرداخت‌شده و حدود سه میلیارد و نیم دیگر باقی‌مانده و تا این هزینه تأمین و پرداخت نشود شرکت سازنده عرشه را تحویل نمی‌دهد به همین منظور پیگیری‌های لازم به این منظور در شورای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

۳.۵ میلیارد تومان برای تکمیل عرشه پل شهدای دانش‌آموز بروجرد نیاز است

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار