کسب رتبه اول پژوهش در جشنواره علوم پزشکی رازی

دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، رتبه اول پژوهش در بیست و سومین جشنواره علوم پزشکی رازی را کسب کرد.

کسب رتبه اول پژوهش در جشنواره علوم پزشکی رازیبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری، رتبه اول بخش پژوهشی در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در بین دانشگاه‌های هم‎تراز تیپ ۳ کشور را از آن خود کرد.

این واحد دانشگاهی برای پانزدهمین سال متوالی، حائز این رتبه پژوهشی شده است.

ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری صبح امروز دوشنبه ۲۵ دی‎ماه ۹۶، با حضور در این جشنواره، لوح و تندیس این موفقیت را دریافت کرد.

همچنین الهام رئیسی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه، رتبه اول کمیته تحقیقات دانشجویی جشنواره در بین دانشگاه‌های هم‎تراز را به دست آورد.

بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، هم اکنون با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‎جمهور، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مسئولان و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۷ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوری‌های نوین، پرستاری و مامایی شهرکرد و پرستاری بروجن با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۳۰ رشته می‎باشد.

انتهای پیام/خ

درخشش در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار