قرار گرفتن دانشکده دندانپزشکی زاهدان در ردیف برترین‌های کشور

رئیس دانشکده دندانپزشکی زاهدان گفت: این دانشکده در ارزیابی مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت به عنوان یکی از ۱۰ دانشکده دندانپزشکی برتر کشور معرفی شد.

دکتر سیروس ریسباف رئیس دانشکده دندانپزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشکده‌های دندانپزشکی کشور را بر اساس شاخص H-INDEX مبتنی بر مقالات اعضای هیات علمی در بانک اطلاعاتی SCOPUS تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی رتبه بندی کرد.

ریسباف افزود: بر اساس این رتبه بندی دانشکده دندانپزشکی زاهدان با تولید ۱۰۶ مقاله توسط اعضای هیات علمی رده دهم کشور را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: تلاش اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشکده دندانپزشکی منجر به تولید علم و استقبال پژوهشگران سایر نقاط دنیا از این پژوهش‌ها و استناد به این مقالات شده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی زاهدان گفت: در رده‌های بالای این رتبه بندی می‌توان دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران، کرمان، مشهد و اصفهان را مشاهده کرد.

وی ضمن تبریک این موفقیت به پژوهشگران دانشکده دندانپزشکی زاهدان، ابراز امیدواری کرد دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشکده روز به روز با انگیزه بیشتر در زمینه تولید علم تلاش کنند.

سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ع

دانشکده دندانپزشکی زاهدان در ردیف برترین‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار