معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از آغاز فعالیت مرکز سامانه اردویی به منظور بهینه سازی اردوها، کاهش حوادت احتمالی و اطلاع رسانی در طول سفر به خانواده دانش آموزان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، استان فارس را تنها استان داری سامانه‌ی اردویی دانست و افزود: این سامانه از چهار سال پیش به عنوان یک حرکت ابتکاری در فارس شروع به کار کرده است.

وی ادامه داد: همه مشخصات و الزام‌های اردو در این سامانه ثبت میشود و سامانه بررسی‌های لازم را در خصوص استعلام سلامت رانندگان، وضعیت آب و هوایی محل اردو و سایر موارد مربوطه را انجام داده و درصورت وجود هرگونه مشکل پیغام خطا می‌دهد.

نظری ادامه داد: در صورتی که سرویس اردو و تعداد دانش‌آموزان و صحت راننده و وضعیت جوی مورد تایید قرار گیرد مدرسه مجوز برگزاری اردو را دریافت می‌کند و این مجوز از طریق سامانه صادر می‌شود.

وی اظهار کرد: به خانواده‌ها توصیه می شود که اردو را به عنوان یکی از روش‌های تربیت اجتماعی فرزندان مورد توجه قرار بدهند و سعی کنند از این ظرفیت بسیار ارزشمندی که به نوعی تمرین زندگی اجتماعی برای فرزندان است استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: سال گذشته در استان فارس یک میلیون و ۷۸ هزار نفر روز اردو برگزار کردیم و ۳۳ هزار نفر هم با بیش از ٨٠٠ دستگاه اتوبوس به صورت متناوب به راهیان نور اعزام کردیم، که خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد، تمام این اردو‌ها در سلامتی کامل برگزار شد.
انتهای پیام/ر

آغاز فعالیت مرکز سامانه اردویی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.