کاشانی: بدهی‌های باشگاه با تلاش‌های گرشاسبی کاهش یافته است/دایی بخشی از طلب خود را بخشید

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بدهی های باشگاه با تلاش های گرشاسبی و حمایت وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کاهش مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از بدهی های پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان سابق پرسپولیس اشتباهاتی درباره مسائل مالی در سال های گذشته مرتکب شدند. به تدریج بدهی های باشگاه با تلاش های گرشاسبی و حمایت وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود. در حال حاضر بخشی از بدهی های باشگاه کاهش یافته است. 

برخی قصد دارند اسم خود را بر سر زبان ها بیاورند 

او درباره مدارک ارائه شده از سوی سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس برای حل بدهی این تیم بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و برخی از افراد قصد دارند اسم خود را بر سر زبان ها بیاورند.  

کاشانی درباره اینکه علی دایی مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از طلب خود را بخشیده است، تصریح کرد: دایی عضو باشگاه پرسپولیس است. او با گرشاسبی توافق کرده و بخشی از طلب خود را بخشیده است.

قرارداد بازیکنان را با نظر مثبت برانکو تمدید می کنیم 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان اظهار کرد: بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود با نظر مثبت برانکو، قراردادشان را تمدید می کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: مسائل مالی در باشگاه پرسپولیس شفاف است و مشکلی در این باره نداریم. امیدوارم تیم ما به باشگاه تبدیل شود تا مشکلات مالی برطرف شود. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار