خاکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اجرای طرح «نماز یاوران کودک» در مهدکودک های استان تهران

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از اجرای طرح نماز یاوران کودک در 450 مهدکودک استان تهران خبر داد.

اجرای طرح نماز یاوران کودک در مهدکودک های استان تهراناحمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: طرح نماز یاوران کودک، از ابتدای بهمن ماه سال جاری در 450 مهدکودک استان تهران به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: طرح نماز یاوران کودک با عنوان ((نیک)) با هدف آشنایی کودکان با نماز و آموزش این فریضه الهی به کودکانی که در مهدکودک ها حضور دارند اجرا می شود و به نوعی شیوه ای مطلوب و خوشایند برای دعوت کودکان به نماز به شمار می رود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: طرح  نماز یاوران کودک به صورت مشترک توسط سازمان بهزیستی، ستاد اقامه نماز و همچنین با حضور و مشارکت حوزه های علمیه در مهدکودک های استان تهران اجرا می شود که برای اجرای هر چه بهتر این طرح، تفاهم نامه ای میان این 3 مجموعه به امضاء رسیده است.

خاکی اضافه کرد: در حال حاضر، طرح نماز یاوران کودک در بسیاری از شهرهای کشور نیز در حال اجرا است و مدیران و مربیان مهدکودک ها، آموزش های مورد نیاز را به کودکان می آموزند.

وی بیان کرد:  این طرح  به مدت 16 ساعت در مهدهای کودک اجرا می شود که 8 ساعت آن توسط اساتید ستاد اقامه نماز به صورت نظری و 8 ساعت دیگر به صورت علمی و توسط اساتید سازمان بهزیستی به کودکان ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران یادآور شد: طرح نماز یاوران کودک در مهدکودک های استان تهران خرداد سال آینده پایان می یابد.

انتهای پیام/

 اجرای طرح نماز یاوران کودک در 450 مهدکودک استان تهران

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار