پیروانی:حق ما پیروزی بود/عربستانی‌ها نمی‌توانند برای تیم اول آسیا تعیین تکلیف کنند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اگر از موقعیت هایمان استفاده می‌کردیم، پیروز مسابقه می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: خوب بازی کردیم و باید بازی را می‌بردیم.موقعیت های زیادی را خراب کردیم که اگر از آنها استفاده می کردیم پیروز می شدیم .گسترش فولاد روی تک موقعیت گل زد.در قانون فوتبال نوشته است وقتی گل نزنی، گل می خوری.

او درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به اشتباهات داوری گفت: نزدیک به چند هفته ای می شود که داوران با قضاوت های ضعیف شان ما را اذیت می کنند. فکر می‌کنم دوستان داور نمی خواهند به نفع ما بگیرند اما بر خلافش عمل می کنند. این داستان ها تکراری شده که کمیته داوران و کارشناسان نظر بدهند. در هر بازی آقایان با قاطعیت تمام می گویند شما درباره اشتباهات داوری بزرگ نمایی می‌کنید اما امیدوارم از این به بعد کوچک نمایی کنیم تا  تصمیم بزرگی بگیرند.

سرپرست پرسپولیس درمورد از دست رفتن موقعیت های گل بازیکنان این تیم در بازی‌های اخیر گفت: امیدوارم از بازی بعد خوب گل بزنیم تا همه خوشحال شوند.

پیروانی در واکنش به پوشیدن پیراهن شماره دوازده در ابتدای بازی گفت:  بهترین هواداران دنیا را داریم و وظیفه داریم در مقابل هواداری که ما را حمایت می کند، بهترین حرکت را داشته باشیم. به همین علت از هیئت مدیره باشگاه درخواست کردم تا شماره دوازده را بایگانی کنند و مطمئن باشید این کوچک ترین کاری بود که می توانستیم برای هواداران مان که همواره یارداوزدهم تیم ما محسوب می شوند انجام دهیم.

او درباره بازی نمایندگان ایران برابر نمایندگان عربستان در کشور ثالث در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: معتقدم تنها جایی که می تواند محکم تر و با برنامه تر عمل کند، فدراسیون فوتبال است چرا که عربستانی‌ها به هیچ عنوان نمی توانند برای ما تعیین تکلیف کنند.ما قهرمان آسیا و تیم برتر قاره کهن هستیم. آن‌ها تنها مشکلشان این است که اگر در ایران بازی کنند، بیشترین هوادار را می بینند. ما ایرانی هستیم و به طورحتم ما باید تعیین تکلیف کنیم نه آنها برای ما.عربستانی ها برای جذب تماشاگران با وعده هایی همچون سکه و ماشین پای تماشاگران شان را به ورزشگاه ها باز می کنند.

او درپاسخ به این سوال که مسئولان فوتبال قطر برای جلوگیری از زورگویی عربستان و امارات در حال رایزنی هستند گفت: آن ها کار درست را انجام می دهند تا بتوانند از حق میزبانی خودشان به درستی استفاده کنند اما متاسفانه امسال هم باید در کشور دیگر از تیم های عربستانی میزبانی کنیم که این مسئله نمی تواند برای ورزش ما چندان جالب توجه باشد.

پیروانی درباره کارت زرد گرفتن بی جهت برخی از ازیکنان پرسپولیس به خاطر اعتراض به داوری گفت: بازیکن در هنگام بازی، صحنه را به خوبی نمی‌بیند. بازیکنان هم یک داور خوب هستند و در 2 متری می بینند چه اتفاقی رخ داده است. وقتی تصمیم درستی گرفته نشود، بازیکن هم اعتراض می کند. خوشبختانه با این وجود ما از نظر امتیازی از دیگر تیم ها جلو هستیم اما اگر این طور نبود، شک نداشته باشید فاجعه ای بزرگ رخ می‌داد.

انتهای پیام/

اظهارات پیروانی درباره تساوی پرسپولیس-گسترش فولاد تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ دی ۱۳۹۶
قهرمان آسیا ازکی تا حالا تیمی که رنگ فینال راندیده شده قهرمان اسیا
Iran (Islamic Republic of)
امیر اس اس
۲۲:۱۲ ۲۸ دی ۱۳۹۶
این پرسپولیسی خوش خیالو.تیم اول آسیا.
آخرین اخبار