دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ؛

تعدادی از متهمان به مداخله در واقعه جنایی قتل چهار زن کرمانشاهی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمان قتل چهار زن کرمانشاهی در "باغ فردوس"این شهر خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ،و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه،دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمان به دست داشتن در قتل چهار زن کرمانشاهی که هفته گذشته در "باغ فردوس" به قتل رسیدند، خبرداد.

محمدحسین صادقی با اعلام این خبر گفت: تعدادی از افرادی که ظن به دخالت آن‌ها در واقعه‌ی جنایی آرامستان وجود دارد شناسایی ودستگیر شده اند.
وی ادامه داد: تحقیقات با جدیت وبدون وقفه تحت نظارت مستقیم ومستمر اینجانب وتوسط بازپرس ویژه دادسرا ادامه دارد.
دادستان عمومی و انفلاب استان کرمانشاه یادآورشد: علاوه بردستگیری تعدادی از افرادی که در جنایت نقش داشته اند. افرادی نیز که از جهت مساعدت در اخفاء متهمین اصلی تحت پیگرد قانونی قرارگرفته اند شناسایی ودستگیر شده اند.
وی تاکید کرد: متعرضین به نفوس مردم که بی پروا نقض قانون می‌کنند، بی شک حریم امنی درهیچ کجای کشور نخواهند یافت.
صادقی درخصوص مجازات پناه دادن به مجرمان، گفت: اگرشخصی کسی را که متهم به ارتکاب جرمی است و بطور قانونی امر به دستگیری او صادرشده است به علم به موضوع مخفی کند یا وسایل فرار او را فراهم کند مجرم است و مجازات خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: حسب قانون مجازات اسلامی مخفی نمودن مجرم یا تلاش برای خلاصی وی مستوجب کیفر است.

 

انتهای پیام/پ

قتل چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه

برچسب ها: دادگستری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.