در ۲۴ ساعت گذشته؛

کشف بیش از ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی، ۲۸۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در شهرستان‌های نی ریز، قیروکارزین و فسا کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان نی ریز هنگام ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده این خودرو بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان فسا، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را در محور فسا به سمت شیراز، شناسایی و با همکاری ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد آن را متوقف کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: راننده این وسیله نقلیه دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۷۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان قیروکارزین به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به نتایج مطلوب ماموریت‌های پلیسی که با همکاری مردم انجام می‌شود، از آنان خواست؛ در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی فارس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

توقیف مواد مخدر در استان فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار