طی بخشنامه ای ابلاغ شد؛

معافیت مالیاتی فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دانشگاه آزاد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از حمایت‌های این دانشگاه از اساتید و کارکنان ایثارگر خبر داد.

معافیت مالیاتی فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از حمایت‌های این دانشگاه از اساتید و کارکنان ایثارگر با ابلاغ بخشنامه ای خبر داد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیئت علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نشست های متعددی با حوزه های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه انجام شده است.

معافیت مالیاتی برای فرزندان رزمندگان بالای 12 ماه حضور در جبهه

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه سعی شده تمام حمایت های لازم برای اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر در دانشگاه انجام شود، گفت: درخصوص به کارگیری اساتید بازنشسته ایثارگر آئین نامه ای مطابق قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران طراحی شده که در آینده نزدیک به همه واحدها ابلاغ می شود.

وی افزود: اخیرا جهت حمایت از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه، بخشنامه ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بالای 12 ماه حضور در جبهه تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه 7% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
edalat
۱۲:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
با سلام پدر بنده 49 ماه سابقه ايثارگري داشته اند كه 18 ماه از آن در جبهه و مابقي بعنوان نيروي ويژه بسيج(كميته) بوده است. ايشان در سال 76 فوت نموده اند و از هيچ يك از مزاياي خدمت در جبهه نيز استفاده نكرده اند و بنده و برادرم نيز هيچ استفاده اي بعنوان فرزند ايثارگر از اين سوابق نداشته ايم.(حتي براي كسر و يا معافيت از خدمت) و هيچ حقوقي نيز دريافت نكرده ايم با اينكه ظاهرا قانون مصوب است كه به رزمندگاني كه بالاي يكسال سابقه حضور در جبهه داشته باشند حقوق تعلق ميگيرد.
حال مادر بنده 60 ساله و از كار افتاده است و درآمدي نيز ندارد، آقاي مي توانيم مادر را بيمه ايثارگران نموده و از كارت طلايي درماني استفاده نماييم؟ و حقوق متعلقه را از كدام ارگان بايد طلب كنيم؟ و آيا به بنده و برادرم بعنوان فرزند ايثارگر معافيت مالياتي، استخدام، بيمه و يا حقوقي تعلق مي گيرد؟
آخرین اخبار