امیر حیدری؛

از تجهیزات نظامی ساخت متخصصان داخلی در رزمایش محمد رسول الله(ص) استفاده شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در پنجمین رزمایش محمد رسول الله(ص) از سلاح و تجهیزات داخلی که توسط وزارت دفاع و متخصصان داخلی به تولید رسیده است، استفاده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش در سواحل مکران و منطقه عمومی نیک‌شهر که منطقه عمل این نیرو در رزمایش محمد رسول الله (ص) است، نشان داد که افسرانی شایسته، پا در رکاب و چابک تربیت می کند.

از تجهیزات نظامی تولید شده در رزمایش محمد رسول الله(ص) استفاده شد

وی افزود: دانش‌ آموختگان دوره‌های آموزشی دانشکده‌ها و مراکز آموزش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان هر دوره، با حضور در رزمایش‌های منطبق بر صحنه‌های واقعی نبرد، آموزه‌های خود را بازخوانی و مورد آزمون قرار می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ۲ ویژگی برجسته نزاجا در این رزمایش، گفت: در این رزمایش از سلاح و تجهیزات داخلی که توسط وزارت دفاع و متخصصان داخلی به تولید رسیده است، استفاده شد.

از تجهیزات نظامی تولید شده در رزمایش محمد رسول الله(ص) استفاده شد

حیدری در پایان گفت: همچنین از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بهره‌گیری از تجهیزات که بومی شده هستند و توسط مسئولان نیروی زمینی ارتش سازماندهی و نهادینه شده است، استفاده شد.

 

انتهای پیام/ی

 

رزمایش محمد رسول الله(ص)  در سواحل مکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.