صلاح زواوی:

رژیم صهیونیستی از اختلافات عشیره‌ای و قومی فلسطینیان سوء استفاده کرد/ هیچ‌یک از قطعنامه‌های صادر شده علیه صهیونیست‌ها اجرایی نشده است

سفیر فلسطین در ایران گفت: رژیم صهیونیستی با ارائه طرح اسرائیل بزرگ قصد داشت اهداف خود را عملیاتی کند، این رژیم جعلی نتوانسته تاکنون به اهدافش در فلسطین دست پیدا کند.

رژیم صهیونیستی از اختلافات عشیره‌ای و قومی فلسطینیان سوء استفاده کرد/ هیچ‌یک از قطعنامه‌های صادر شده علیه صهیونیست‌ها اجرایی نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران در همایش آزادی مسجد‌الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت که امروز دوشنبه 2 بهمن‌ماه در محل دانشگاه عالی دفاعی برگزار شد، اظهار کرد: طرح اسرائیل بزرگ طرحی است که مربوط به 300 سال گذشته است و توانسته بخشی از اهداف رژیم صهیونیستی را محقق کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در پروژه اسرائیل بزرگ تلاش کرد به اهدافش از نیل تا فرات دست پیدا کند اما این طرح پس از فروپاشی امپراطوری عثمانی شکست خورد و نتوانست به اهدافش ادامه دهد.

سفیر فلسطین در ایران اضافه کرد: در راه آزادی فلسطین شهدای بسیاری داده‌‌ایم و شمار زیادی از فلسطینی‌ها آواره شده‌اند. معتقدم در این راستا اشتباهاتی وجود داشت که امیدواریم تکرار نشود.

صلاح زواوی تصریح کرد: در راه‌ آزادی فلسطین دچار اختلاف و دودستگی عشیره‌ای و قومی شدیم و رژیم اشغالگر قدس توانست با اختلافی که تاکنون ادامه دارد، سوء استفاده کند.

وی بیان کرد: هیچ‌کس در برابر طرح اسرائیل بزرگ نتوانست ضدطرحی ارائه دهد تا در برابر اسرائیل مقابله کند، همچنین در سطح بین‌الملل با وجود تصمیمات مختلف هیچ‌یک از قطعنامه‌های صادر شده اجرایی نشده است.

سفیر فلسطین در ایران گفت: هدف غربی‌ها و آمریکا از ایجاد رژیم صهیونیستی، تشکیل پایگاه مدنی و اقتصادی بود تا بتوانند از این راه نقشه‌های استراتژیک خود را عملیاتی کنند.

صلاح زواوی اظهار کرد: تنها امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توانست در برابر طرح "اسرائیل بزرگ" رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی یک میلیون شهرک در فلسطین ایجاد کرده است و ترامپ هم تصمیمی در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اتخاذ کرده است که امیدوارم اجرای این طرح را در خواب ببیند.

سفیر فلسطین در ایران با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اقدامات خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، گفت: متحدان رژیم اشغالگر قدس قصد دارند به ما ضربه بزنند و فریضه جهاد را از بین ببرند. براین اساس همه باید تلاش خود را به کار گیرند تا قدس شریف آزاد شود.

صلاح زواوی در پایان خاطرنشان کرد: هر کشوری که به سوی فلسطین اسلحه می‌گیرد با شکست مواجه می‌شود، به همین دلیل نباید از مبارزه دست بکشیم و با به کارگیری همه توان و تلاشمان باید قدس را آزاد کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار