فعال شدن کانون‌های داخلی و وقوع گرد و غبار

وی با اشاره به وضعیت گرد و خاک برخواسته در استان خوزستان گفت: گرد و غبار از روز جمعه ۲۹ بهمن تا امروز با منشا کانون‌های داخلی و خارجی جو استان را احاطه و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک خوزستان هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای از فعال ‌شدن کانون‌های داخلی و وقوع گرد و غبار در مناطقی از استان در روز سه‌شنبه خبر داد.

  اطلاعیه شماره 34 مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی  خوزستان  که امروز صادر شده، آمده است:

با توجه به وجود گرادیان فشار، وزش بادهای قابل ملاحظه و امکان فعال شدن کانون‌های داخلی برای ساعاتی از اواسط روز سه‌شنبه در مناطقی از جنوب، مرکز و غرب استان  انتظار کاهش دید افقی وجود دارد که با کاهش سرعت باد، انتظار بهبود کیفیت هوا را خواهیم داشت.

فردا سه شنبه از بعد از ظهر نیز به دلیل وزش باد کانون‌های داخلی فعال شده و گرد و خاک شهر‌هایی از قبیل: اهواز، کارون، شادگان و بندر ماهشهر را در برمی‌گیرد.

 در طول ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۴ درجه سانتی‌گراد و ایذه با یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان هستند. کانون‌های داخلی وقوع گرد و غبار در مناطقی از خوزستان روز سه‌شنبه فعال می‌شود.

انتهای پیام/م

فردا کانون‌های داخلی خوزستان خاک به پا می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.