دستگيری دو اکيپ شکارچی در شهرستان ثلاث باباجانی +تصاویر

دو اکيپ شکارچی در ثلاث بابا جانی دستگیر شدند و مراسم رها سازی تعداد 9 قطعه کبک وحشی توسط يگان حفاظت محيط زيست نیز در این شهرستان برگزار شد.

جهانگیر امیری سرپرست اداره محیط زیست ثلاث باباجانی   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: در جريان اين تخلفات تعداد دو نفر متخلف دستگير و 4 قطعه کبک وحشی، آلات و ادوات شکار و صيد از آنها کشف و ضبط گرديد.


امیری افزود: در اين راستا پرونده متخلفين پس از تشکيل و وصول ضرر و زيان وارده به محيط زيست، جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی ارجاع گرديد، ضمناً تعداد 5 قطعه کبک نيزکه توسط دوستداران محيط زيست به اين اداره تحويل داده شده بود به همراه کبک های صيد شده در يک حرکت نمادين و در روز هوای پاک با حضور پرسنل اداره منابع طبيعی، انجمن حاميان ژينگه ، معلمان و دانش آموزان سطح شهر تازه آباد در زيستگاه های مناسب رهاسازی و به دامن طبيعت باز گردانيده شدند.

دستگيری دو اکيپ شکارچی در شهرستان ثلاث باباجاني
امیری در پايان از عموم مردم و دوستداران طبيعت درخواست کرد جهت حمايت وحفاظت زيستمندان به محض مشاهده هر گونه تخلف زيست محيطي مراتب را از طريق شماره تماس 08346724955 به اين اداره گزارش نمايند.

 

انتهای پیام/ز

 

 رها سازی تعداد 9 قطعه کبک وحشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.