فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت؛

امنيت کامل و مطلوبی در مرزهای آذربايجان غربی حاکم است

فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت : در زمان حاضر با هوشياری و تلاش شبانه روزی ماموران مرزی و همکاری مرزنشينان ، امنيت کامل و پايدار در مرزهای استان حاکم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار رشيديان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی  در مراسم تکريم و معارفه فرمانده هنگ مرزی ماکو که در محل سالن کانون پرورشی و فکری امام علی (ع) شهرستان ماکو برگزار گرديد ، اظهار کرد : مرزبانی استان با همکاری و تعامل با مرزنشينان و دستگاه های دولتی و بهره گيری از تجهيزات و امکانات پيشرفته تمام توان خود را برای جلوگيری از ايجاد هرگونه ناامنی در مرزها و ايجاد آسايش و امنيت برای مردم استان به خصوص مناطق مرزی به کار گرفته است.

وی با بیان اينکه خدمت در نوار مرزی از ارزنده ترين خدمات است ، اضافه کرد : حوزه کاری مرزبانی بسيار وسيع و گسترده است و ما بايد از این فرصت خدمت گزاری بيشترين بهره را در پيشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم ببريم .

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به اينکه در پرتو امنيت به وجود آمده در نوار مرزی ، از ظرفيت های اين مناطق در بخش های کشاورزی و دامداری استفاده می شود ، گفت: آبادانی و پيشرفت و توسعه استان در سايه امنيت حاصل شده است .

سردار رشیدیان  با اعلام اينکه جمهوری اسلامی ايران در استان آذربايجان غربی ، حدود 967 کيلومتر مرز مشترک با کشورهای جمهوری آذربايجان ، ترکيه و عراق دارد ، ادامه داد : مرزنشينان و مرزبانان دلاور استان ، با هوشياری و دقت کامل اوضاع را تحت کنترل دارند و به طور شبانه روز و با جان و دل از مرزها حفاظت و پاسداری می کنند.

در ادامه اين آيين با اهدای لوح سپاس از خدمات 30 ساله سرهنگ عبدالعلی پور  فرمانده سابق هنگ مرزی ماکو که به کسوت بازنشستگی نائل آمد قدردانی و سرهنگ شيرزاد حاجی زاده به عنوان مرزبان درجه يک و فرمانده هنگ مرزی اين شهرستان معرفی شد .

شايان ذکر است ، در اين مراسم از تعدادی کارکنان مرزبانی و مسئولين شهرستانی توسط فرمانده مرزبانی استان تجليل بعمل آمد .

انتهای پیام/ح

تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی ماکو

 

برچسب ها: مرزبانی ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.