به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار؛

از تعدادی از پرستاران نمونه مرکز سیستان و بلوچستان تقدیر شد

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت:به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تعدادی از پرستاران نمونه مرکز سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا زاهدشیخی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این مراسم که در محل تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزار شد، افزود: حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و بردباری و الگویی بی نظیر برای بانوان جامعه اسلامی است.


وین افزود: پرستاران با تاسی از سیره معرفتی و رفتاری حضرت زینب (س) در حین و بعد واقعه عاشورا به عنوان سفیران سلامت کشور محسوب می‌شوند که از جان خود مایه می‌گذارند تا به دیگران جان بخشی کنند.

وی تصریح کرد: هر پرستار در کنار آموزه‌های علمی و نظری خود که در دوران تحصیل فرامی‌گیرد باید با بازخوانی عملکرد خانم زینب کبری (س) خدمت خالصانه خود را رنگ و بوی خدایی بدهد.

زاهدشیخی با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه هر نفر یک شبانه‌روز از فردی پرستاری کند خداوند او را با ابراهیم خلیل الله محشور می‌کند تصریح کرد: جایگاهی که پرستاران در آن مشغول به خدمت هستند دارای اجر و قرب معنوی زیادی است چرا که آن‌ها در کمال خلوص نیت و پاکی قلوب کار پرستاری از همه بیماران را انجام می‌دهند که این کار آن‌ها جزو عبادات درجه یک محسوب می‌شود و در آخرت نیز ثواب این کار دستگیرشان می‌شود.

در حاشیه این مراسم سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر شکیبایی و شجاعت بوده و یکی از برترین الگو‌های جامعه، به ویژه قشر اجتماع باگذشت و متعهد پرستاران است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری جشن فارغ التحصیلان پرستاری واحد زاهدان، این جشن را جشن تعهد و اخلاق مداری خواند و برای تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/گ

تقدیر از پرستاران نمونه در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار