پشت پرده مافیای فوتبال ایران از زبان آقای گل

فرشاد پیوس کارشناس فوتبال وضعیت فوتبال ایران و مافیای شکل گرفته در آن را وخیم تر از مافیای ایتالیا دانست.

 فرشاد پیوس کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مافیای موجود در فوتبال گفت: مافیای پنهان فوتبال ایران باعث افت تعدادی تیم ها و یا لابی بازی های نادرست می شود.

او افزود: مافیای موجود در لیگ های ایران با یکسری حرکت مانند عقربه ساعت سبب می شوند یک عده از تیم ها از لیگ های بالا مثل لیگ برتر به لیگ های دسته های 2 یا 3 افول کنند یا اینکه با لابی و خرید هایی از این طریق شاهد قدرت گرفتن و روند صعودی ناگهانی یکسری تیم ها باشیم.

فدراسیون فوتبال باید به این گونه موارد ورود کند و جلوی راه این سری افراد و گروه ها را که حتی از باند های مافیایی ایتالیایی هم بدتر هستند ببندد. همچنین این گروه ها سبب می شوند که یک عده بازیکنان و سرمربی هایی که سواد یا مدرک معتبر و شرایطی برای این کارها ندارند به لیگ ورود کنند و باعث افت کیفیت فوتبال شوند.

طارمی رفته است، راحتش بگذارید

پیوس همچنین افزود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به مسئله طارمی ورود کند و تمامی افرادی که درگیر این موارد بودند را  مورد بررسی قرار دهد. طارمی کودک نیست و عقلش به تمامی مسائل می رسد اما با بچه بازی که او در تیم پرسپولیس در آورد سبب شد پنجره ی نقل و انتقالات پرسپولیس را در 2 نوبت بسته شود. مشکل او دور و بری هایش است که به فکر او نیستند و تنها به فکر خودشان هستند.

طارمی برای پرسپولیس زحمت کشید و آقای گل لیگ ایرا ن بود و محبوب مردم، اما با این کارهایش محبوبیتش را از دست داد . بهتر بود تا بعد از جام جهانی در پرسپولیس می ماند اما حالا او رفته است راحتش بگذارید و بگذارید به پیشرفتش ادامه دهد.

فوتبالیست های حرفه ای که اخلاق حرفه ای ندارند، باید محروم شوند

پیوس همچنین درباره حواشی مصدومیت ها و دعواهای هم تیمی ها در رختکن گفت: این افراد از فوتبالیست ها حرفه ای هستند و پول حرفه ای هم دریافت می کنند پیگیری ها در مورد این بازیکنان باید بیشتر باشد و همچنین باید برای تنبیه کردن این سری افراد، باشگاه محرومیت هایی را ایجاد کنند و مانع اعمال نادرست آن ها باشند. باشگاه ها باید به فکر باشند و کسی که لایق و عاشق تیم است را به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
وافعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
قهرمانی به چه قیمت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
فقط استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مافیا فقط پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
جالبه خود پرسپولیس مافیاست .بازیکناش دایم شاکین مثل پیوس و دایی و کریمی.
آخرین اخبار