فرمانده سپاه سلمان استان در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد؛

جانبازان شهدای زنده ما هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جانبازان ۷۰ درصد شهدای زنده ما هستند و باید قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.

جانبازان شهدای زنده ما هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد سیستان و بلوچستان از جمله اجلاسیه‌های کنگره ملی شهدای این استان که در کانون فرهنگی شهید عالی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بالاترین درجه تقوا ایثار در راه خداست آن هم ایثاری که چندین سال جان خودشان را برای بقای دین و عزت ملت ایران در طبق اخلاص گذاشت.

سردار معروفی بیان کرد: جانبازان هر روز با شهادت دست در دستند تا زمانی که به قرب الهی برسند.

وی افزود: جانبازان ۷۰ درصد شهدای زنده ما هستند و باید قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: همسران جانبازان که از آنان پرستاری می‌کنند اجرشان کمتر از جانبازی نیست.

معروفی تصریح کرد: اگر به جانبازان می‌گوییم مجاهدان در راه خدا این امر به همسران آنان نیز صدق می‌کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جانبازان با خداوند متعال معامله کردند گفت: افزون بر ۳۰ سال از مجاهدت‌های این عزیران در راه انقلاب و نظام اسلامی می‌گذرد و این مجاهدت امتحان خیلی سختی است.

سردار معروفی اظهار داشت: جانبازان عزیز به حضرت ابوالفضل العباس (ع) اقتدا کردند و این شعار نیست بلکه یک حقیقت انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بالاترین درجه تقوا ایثار و معامله با خداست افزود: انسان‌هایی که مجاهدت‌های زیادی می‌کنند بیشتر از همه در معرض دشمن درون و برون قرار دارند بنابراین باید بیش از دیگران مراقبت کنند.

 

 سیستان و بلوچستان مفتخر به داشتن ۳۰۰ جانباز ۷۰ درصد به بالا است.

کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان دارای چند اجلاسیه است که تاکنون اجلاسیه شهدای روحانی و شهدای زن استان در حسینیه عاشقان ثارالله و مراسم تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شده است.

از دیگر برنامه‌های این کنگره برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه و پخش زنده از شبکه اول و شبکه هامون در روز جمعه ۶ بهمن ماه جاری ساعت ۰۵.۰۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان، اجلاسیه فرهنگیان نخبه بسیج استان روز سه شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۰۸.۳۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله، اجلاسیه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۵.۰۰ در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان و کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۰۸.۰۰ صبح در مصلی قدس زاهدان است.

دبیر خانه این کنگره از عموم مردم شهید پرور استان برای حضور پررنگ در مراسم یادشده دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/ع

تجلیل از  جانبازان ۷۰ درصد سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: سپاه ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار