بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 193)؛

از دانلود نرم‌افزار ردیابی هکرهای وای‌فای تا نرم‌افزار پخش همزمان آهنگ در چند گوشی

در بسته هفتگی دریچه (شماره 193)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
 دانلود 6.7.4 AmpMe برای اندروید و Ios؛ پخش همزمان آهنگ در چند گوشی 
 به دلیل وجود محدودیت هایی که بسیاری از اسپیکر های گوشی های هوشمند است، اگر در یک جمعی بخواهید یک موزیک را پخش کنید، احتمالا آن موزیک آنقدر صدایش ضعیف است که هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد.
 
شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5 را دریافت کرده است.
 دانلود Video Format Factory Premium 4.74؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات
 بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.
 
دانلود Video Format Factory 3.4 برای اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری 
 
 

 دانلود Call Recorder - ACR Premium 27.2؛ برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است. 

امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید
 
 

 دانلود Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO 1.61؛ برنامه ویرایش حرفه‌ای آهنگ

 نرم‌افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter یکی از بهترین ابزارها در زمینه ویرایش فایل‌های صوتی است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هر قسمتی از موزیک دلخواه خود را برش دهید و یا چندین قسمت را به یکدیگر بچسبانید و به یک فایل صوتی تبدیل کنید.
 
پس از ویرایش فایل صوتی می توانید فرمت آن را نیز تغییر دهید. این نرم‌افزار علاوه بر ویرایشگر، یک پلیر قدرتمند نیز هست و می تواند هر فایل صوتی با هر فرمتی را اجرا کند. نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
 دانلود 9.3.0 Darkroom Gallery؛ گالری هوشمند 

نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor یکی گالری عالی و بسیار زیبا است که به وسیله آن می توانید گالری تصاویر خود را مدیریت کنید. این نرم افزار فقط یک گالری ساده نیست بلکه تمامی ابزار های ویرایش تصاویر را نیز داراست.

این اپلیکیشن دارای 16 ابزار برای ویرایش و فیلتر های مختلف است. نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

Darkroom Gallery Photo Editor
 
 

 دانلود Everywhere Launcher Pro v1.34 ؛ لانچر همه کاره 

نرم افزار Everywhere Launcher Pro یکی از محبوب ترین برنامه های لانچر برای دستگاه های اندرویدی است. شاید پس از مدتی کار با گوشی های اندرویدی، از محیط تکراری آن خسته شوید. با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر دهید و یک محیط بسیار زیبا و جدید برای خود ایجاد و علاوه بر آن امکانات جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. نرم افزار Everywhere Launcher Pro در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کند.

 
 Everywhere Launcher
 
 

 دانلود Telegram X؛ تلگرام ایکس، بهترین و کامل ترین تلگرام اندروید 

همانطور که می دانید پیام رسان تلگرام این روزها به محبوب ترین پیام رسان در ایران تبدیل شده است. تلگرام از طریق فروشگاه های معتبر اندروید و آی او اس بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است. این پیام رسان که به دلیل سرعت بالا و امکانات بی نظریش محبوبیت خاصی یافته، به تازگی نسخه جدیدی به نام تلگرام ایکس (Telegram X) از استودیو Telegram LLC به صورت رایگان منتشر کرده است. تلگرام ایکس دارای سرعت بالاتر و امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی تلگرام دارد و پیشنهاد میکنیم که این نسخه را از دست ندهید.

 دانلود Telegram X؛ تلگرام ایکس، بهترین و کامل ترین تلگرام اندروید

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 


 دانلود 5.0.0.1 NetX PRO برای اندروید؛ ردیابی هکرهای وای فای 

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست. و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

دانلود3.2.0.0 NetX PRO  برای اندروید؛ ردیابی هکر های وای فای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Flowx v2.220 ؛ بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل
 
 

 دانلود اینستاگرام Instagram 31.0.0.0.6؛ برنامه رسمی اینستاگرام
 اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۲:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
برنامه amp نصب نمیشه چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
عالی بود ، ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۸:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
دانلودنمیششششششهههههه
United States of America
غلامرضا
۱۴:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
ممنون
آخرین اخبار