معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فرید رحمتی با اعلام این خبر، گفت: ١٨ فیلم از بخش اکران اول و کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر، همزمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد نیز به به روی پرده خواهد رفت.

وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن ماه هر روز در ٤ نوبت و از ساعت ١٤ تا ١٦ - ١٦ تا ١٨ - ١٨ تا ٢٠ و ٢٠ تا ٢٢ در سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: تا کنون نمایش فیلم‌های به وقت شب به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، ماهورا به کارگردانی حمید زرگرنژاد، بمب به کارگردانی پیمان معادی، جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی، چهار راه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی، مغز‌های کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی، امیر به کارگردانی نیما اقلیما، کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی، دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی، سوء تفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و زنانی با گوشواره‌های بارونی به کارگردانی رضا فرهمند در خرم‌آباد قطعی شده و ٤ فیلم دیگر از بخش اکران اول و ٢ فیلم از بخش کودکان و نوجوانان نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

رحمتی گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه‌ی بلیط، به صورت روزانه، به گیشه فروش سینما استقلال مراجعه و بلیط فیلم‌های مختص به آن روز را تهیه نمایند.

انتهای پیام/د

خرم‌آباد میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار