شهراری تهران در هفته ای که گذشت؛

۲ هزار میلیارد تومان هزینه بی‌سند در شهرداری به همراه بدهی 52 هزار میلیاردی/افزایش اتاق‌های مادر و کودک در میادین میوه و تره بار شهرداری

مهمترین اخبار و رویدادهای شهرداری تهران را از 30 دی تا 5 بهمن با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

شورای شهر برای اداره شهر کافی نیست‌ / برخورد با دست فروشان حواشی سیاسی دارد

محمد علی نجفی شهردار تهران‌ با بیان اینکه یک بخش سد معبر مربوط به دست‌ فروشانی‌ است که بساط‌ پهن می‌کنند،گفت: در برخورد با دستفروشان باید به حواشی اجتماعی سیاسی توجه کرد چرا که سخت‌ترین برخورد، برخورد با دست‌ فروشان است.

 

احیای شرکت تخصصی تاکسیرانی بانوان/ فعالیت ۱۴۰۰رانند زن در پایتخت

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: به دنبال احیای شرکت تخصصی تاکسیرانی بانوان هستیم چرا که بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

خودروسازان می‌خواهند خودرو‌های رودست مانده را به تاکسیرانی قالب کنند

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شرکت‌های خودروساز، خودروهایی را که به صورت شخصی فروش ندارند می‌خواهند به تاکسیرانی وارد کنند.

 

۲ هزار میلیارد تومان هزینه بی‌سند در شهرداری به همراه بدهی 52 هزار میلیاردی

میرزایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری سابق طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است که قراردادی ندارد و پیمانکاران نسبت به آن مطالبه دارند.

 

افزایش اتاق‌های مادر و کودک در میادین میوه و تره بار شهرداری

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب و آرامش خرید برای مادران به هنگام مراجعه به میادین میوه و تره بار، تعداد اتاق مادر و کودک در میادین افزایش می‌یابد.

 

طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود

محمد علی نجفی شهردار تهران با بیان اینکه طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود، گفت: شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است و در حال حاضر مانعی برای اجرای این طرح از فروردین سال آینده وجود ندارد.

 

دستور ویژه نجفی برای رسیدگی به ابهامات کمک شهرداری به ساخت یک حسینیه

محمدعلی نجفی شهردار تهران دستور پیگیری جدی موضوعات مطروحه در گزارشی با عنوان «کمک میلیاردی شهرداری به یک حسینیه و مداح معروف» که گویای تخلفات ساختمانی و مالی در فرآیند احداث حسینیه مورد اشاره بوده را به معاون شهرسازی و معماری و معاون مالی و اقتصاد شهری صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار