پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛

باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/ رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با والنسیا در مستایا

لیگ‌های متعبر اروپایی امروز (شنبه) شاهد برگزاری چندین دیدار مهم و حساس هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان قرار است در لیگ های آلمان، اسپانیا و ایتالیا رقابت هایی امروز(شنبه)چند بازی برگزار شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است:

دیپورتیوو لاکرونیا - لوانته 15:30

والنسیا - رئال‌مادرید 18:45

مالاگا - خیرونا 21:00

ویارئال - رئال‌سوسیداد 23:15

در مهم ترین دیدار امروز تیم رئال مادرید در مستایا به مصاف والنسیا می رود. شاگردان زیزو در حال حاضر با 35 امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و نسبت به فصل گذشته و اول فصل روند بسیار ضعیفی را طی می کنند و این در حالیست که فصل گذشته قهرمان لیگ شده اند.

با وجودی که شاگردان زیزو در اول هفته و در دیداری یک طرفه موفق شدند دیپورتیوو لاکرونیا را با هفت گل شکست دهند و تا حد زیادی انتقادها را از روی خودشان کم کنند اما شکست ناباورانه در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری و حذف از این رقابت ها باعث شد تا دوباره زیزو زیر باد انتقاد رسانه های اسپانیایی قرار گیرد. رئال در 8 دیدار اخیر خود، 3 شکست، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده که برای تیمی در اندازه های رئال آمار بسیار ضعیفی محسوب می‌شود و نشان می دهد آنها با مشکل بزرگی مواجه هستند و برای رهایی از این برون رفت باید به مصاف والنسیایی بروند که که در رده سوم لالیگا حضور دارد و با توجه به شرایط نامساعد این روزهای رئال مادرید شکست دادن خفاش ها در مستایا امری اجتناب ناپذیر و بعید دور از ذهن به نظر می رسد.لوکا زیدان و خسوس وایخو از غایبان مادریدی ها در این بازی هستند.جضور دنی سبایوس هم مشخص نیست.

پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با خفاش ها در مستایا 

در آن سو والنسیا،با 40 امتیاز در رده سوم حضور دارد و فرم بسیار خوبی را در هفته های اخیر طی کرده اند. آنها در 6 بازی اخیرشان به چهارپیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیده اند و با آمادگی بالا در خانه میزبان رئال مادریدی هستند که این روزها در حالتی اورژانسی به سر می برد و با توجه به روند رو به رشد خفاش ها شکست رئال در مستایا نباید برای آنها چندان سخت باشد. خاوی خیمنز، جیسون موریلو، روبن وزو و گابریل پائولیستا در این بازی قادر به همراهی خفاش ها نیستند.

پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با خفاش ها در مستایا

در 6تقابل اخیر 2 تیم، 3 دیدار مساوی شده، دو پیروزی برای مادریدی ها بدست آمده و یک پیروزی هم نصیب خفاش ها شده است.

بیشتر بدانیم:

*رئال مادرید در 3 بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا مساوی کرده است.
 
*والنسیا در 9 بازی از 11 بازی قبلی خانگی خود مقابل رئال مادرید حداقل 2 گل زده است.
 
*رئال مادرید در 17 بازی از 19 بازی قبلی خود مقابل والنسیا شکست نخورده است.
 
*رئال مادرید در 5 بازی از 6 بازی قبلی خود مقابل والنسیا حداقل 2 گل زده است.
 
*والنسیا در 9 بازی از 10 بازی قبلی خانگی خود در لالیگا شکست نخورده است.

 ترکیب احتمالی:

والنسیا:نتو،گایای،گارای،کوکلین،مونتویا،گجس،کوندوگبیا،پارخو،ماکسیموویچ،مینا ورودریگز

رئال مادرید:ناواس،کارواخال،واران،مارسلو،راموس،کاسمیرو،کروس،مودریچ،بیل،بنزما و رونالدو.

 هفته بیست و دوم سری آایتالیا:

ساسولو - آتالانتا 20:30
کیه وو - یوونتوس 23:15

یووه در حال حاضر با 53 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و در یک امتیازی صدرنشین یعنی ناپولی قرار دارد. شاگردان آلگری پس از شروع نه چندان جالب در سری آ ایتالیا، بار دیگر به اوج برگشته و توانسته اند همانند فصول گذشته فرم خوب خود را به دست بیاورند و گام محکمی برای هفتمین قهرمانی پیاپی گام بردارند.

بیانکونری ها در 7 بازی اخیر خود، 6 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده که این نشان از آمادگی و فرم بسیار خوب این تیم دارد. شاگردان آلگری در صورت پیروزی برابر کیه وو در آنتونیو بنتگودی می توانند به صورت موقت به صدر جدول پس از مدت های طولانی برسند و امیدوار باشند تا ناپولی در بازی روز یکشنبه مقابل بولونیا به 3 امتیاز نرسند تا آنها صدر جدول را همچنان حفظ کنند. همچنین این روزها دیبالا و سایر بیانکونری ها توانسته اند با گلزنی هایشان اعتماد را به این تیم باز گردند. البته با توجه به نتایج گذشته این 2 تیم و اینکه کیه وو همواره در برابر یوونتوسی ها ناموفق بوده امکان اینکه در دیدار امشب هم بازنده شوند بسیار محتمل است. بندیکت هوودس،پائولا دیبالا و خوان کوادرادو در این بازی نیستند حضور ساندرو و بوفون هم قطعی نیست.

پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با خفاش ها در مستایا

در آن سو کیه وو با 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.آنها در 8 دیدار اخیر هیچ پیروزی در کارنامه بدست نیاورده اند در مقابل پنج شکست و 3تساوی کسب کرده اند و از شرایط چندان مساعدی برخوردار نیستند و در صورت ادامه این روند ضعیف ممکن است حتی به تیم های فانوس به دست هم نزدیک شوند. چنانچه کیه وو در بازی امشب پیروز نشود امکان اینکه با سقوط چهار پله ای مواجه شوند بسیار زیاد است. آنها امیدوارند تا با کسب امتیاز خانگی برابر یوونتوس، کمی از شرایط بحرانی فاصله گیرند. لوکاس کاسترو و روبرتو انگلسه از غایبان کیه وو در این دیدار مهم هستند.

در 6 بازی اخیر 2 تیم ، 5 پیروزی برای یوونتوس حاصل شده و 1 تساوی نیز حاصل شده است.

بیشتر بدانیم:

*یوونتوس در 10 بازی از 11 بازی قبلی خود مقابل کیه‌وو پیروز شده است.
 
*یوونتوس در 7 بازی از 8 بازی قبلی خود در سری آ موفق به کلین شیت شده است.
 
*یوونتوس در 5 بازی قبلی خود در سری آ پیروز شده است.
 
*یوونتوس در 5 بازی از 7 بازی قبلی خود مقابل کیه‌وو موفق به کلین شیت شده است.
 
*یوونتوس در 5 بازی از 7 بازی قبلی خود در سری آ در هر 2نیمه پیروز شده است.
 
*یوونتوس در 4 بازی قبلی خود مقابل کیه‌وو حداقل 2 گل زده است.
 
*کیه‌وو در 7 بازی قبلی خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.

 ترکیب احتمالی:

 کیه وو:سورنتینو،گابی،تاموویچ،سزار،کاچاتوره،هتمای،رادووانوویچ،باستین،بیرسا،پلیسیر و پوچارلی
 
یوونتوس:شزنی،لیخشتاینر،بن عطیه،بارتزالی،آساموآ،خدیرا،پیانیچ،ماتویدی،مانزوکیچ،کاستا و ایگواین.

 هفته بیستم بوند سلیگا:

 اشتوتگارت - شالکه 18:00
 
دورتموند - فرایبورگ 18:00
 
لایپزیش - هامبورگ 18:00
 
کلن - آگزبورگ 18:00
 
بایرن مونیخ - هافن هایم 18:00
 
وردربرمن - هرتابرلین 21:00
 
در جذاب ترین دیدار این هفته بایرن مونیخ صدر نشین در آلیانتس آرنا به مصاف هافن هایم می رود.بایرن مونیخ در حال حاضر صدرنشین بوندس لیگا است و شرایط بسیار خوبی در این لیگ دارد. شاگردان هاینکس با 47 امتیاز، نسبت به رقبای خود فاصله گرفته اند و به نظر می‌رسد برای ششمین قهرمانی پیاپی در بوندس لیگا در تلاش هستند.باواریایی ها در 7 بازی اخیر خود آمار درخشان 6 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده و روند بسیار خوبی را طی کرده اند در ضمن اختلاف آنها با تیم های دوم تا چهارم جدول شانزده امتیازی است و با توجه به عملکرد فوق العاده باواریایی ها از زمان آمدن بعید است که آنها در ادامه لیگ دچار لغزش شوند.
این روزها تمام بازیکنان بایرن مونیخ در آمادگی بالا به سر می برند و در نظر دارند با پیروزی در دیدار امروز برابر هافن هایم یک گام دیگر به قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک تر شوند.بازیکنی مانند توماس مولر در دوران کارلتو یک نیمکت نشین بود و حتی در استانه جدایی از این تیم هم قرار داشت اما از زمان آمدن هاینکس توانسته به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل کند.البته نباید فراموش کرد که هوفن هایم توانست در بازی رفت با 2گل باواریایی ها را بدرقه کند و همین عامل ممکن است در بازی عصر امروز موجب شود تا سرخ های مونیخ ضمن کسب سه امتیاز به فکر انتقام شکست دور رفت هم باشند. مانوئل نویر و تیاگو به دلیل مصدومیت همانند بازی های گذشته قادر به همراهی باواریایی ها نیستند.حضور هوملس هم مشخص نیست.
 
پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با خفاش ها در مستایا
 
در آن طرف هوفن هایم با 27 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.آنها در 6 بازی اخیرشان 3 شکست، 2 مساوی و یک برد بدست آورده اند و در فرم چندان مناسب و ایده آلی به سر نمی برند.ناگسلمان که در اول فصل توانست هوفن هایم را به رده های بالای جدول برساند و خیلی ها او را سرمربی آینده بایرن مونیخ می دانستند چند هفته ای می شود تیمش روی دور ضعیفی قرار گرفته است و شرایط سختی را این روزها تجربه می کند و امیدوار است با کسب سه امتیاز در جهنم آلیانتس آرنا دوباره روزهای آفتابی و برف آلمان را جلوی چشمانش مشاهده کند. در دیدار امروز هم باید برابر بایرنی صف آرایی کنند که توانسته در بیشتر بازی های خانگی یکی پس از دیگری حریفانش را با شکست های پر گل بدرقه کند و احتمال اینکه آنها به این وضعیت دچار شوند زیاد است.
در صورت برد شاگردان ناگسلمان می توانند خودش را به تیم های بالا جدول و حتی کسب سهمیه لیگ اروپا هم امیداور باشند و برعکس هم ممکن است در صورت شکست تا رده یازدهم هم تنزل یابند بسیار زیاد است.کریم دریمبای حضورش در هاله ای از ابهام است.
 
پیش بازی بایرن مونیخ - هوفنهایم؛باواریایی ها به دنبال انتقام در آلیانتس آرنا/رویارویی ارتش بی دفاع زیدان با خفاش ها در مستایا
 
در 6تقابل اخیر 2تیم،سه برد برای بایرن،یک تساوی و 2برد هم برای هوفن هایم حاصل شده است و باید دید آیا هوفن هایم می تواند با پیروزی در این دیدار بایرن را دبل کند یا خیر؟
 

بیشتر بدانیم:

*بایرن مونیخ در 31 بازی قبلی خانگی خود در بوندسلیگا شکست نخورده است.
 
*بایرن مونیخ در 7 بازی از 9 بازی قبلی خانگی خود مقابل هوفنهایم در هر دو نیمه پیروز شده است.
 
*بایرن مونیخ در 8 بازی از 10 بازی قبلی خانگی خود مقابل هوفنهایم پیروز شده است.
 
*بایرن مونیخ در 9 بازی از 10 بازی قبلی خانگی خود در بوندسلیگا حداقل 2 گل زده است.

ترکیب احتمالی:

  بایرن مونیخ:اولریش،آلابا،زوله،بوآتنگ،کیمیش،ویدال،مارتینز،مولر،روبن،رودریگز و لواندوفسکی
 
هوفن هایم:بومن،فوگت،هوبنر،پوش،کادژابک،روپ،گایگر،زوبر،گنابری،امیری و هوت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار