معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ فیلم به مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه قرآن و عترت استان در چابهار راه یافت و آثار برتر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نصیراحمد ملازهی معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره فیلم قرآن و عترت سیستان و بلوچستان به مدت ۲ روز در سه بخش مستند، انیمیشن و داستانی در چابهار برگزار شد.


وی افزود: ۸۶ فیلم از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از داوری ۲۴ فیلم به مرحله نهایی راه یافت.


وی تصریح کرد: بر اساس رای هیات داوران از میان فیلم‌های راه یافته به جشنواره در بخش تجربه نخست لوح تقدیر و هدیه نقدی به نیلوفر غلامپور برای فیلم پازل و حسین علیپور برای فیلم بدون شرح اختصاص یافت.


معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سه فیلم در بخش تصویربرداری نامزد شدند که دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به داوود عرب برای تصویربرداری فیلم پاندول تعلق گرفت.


ملازهی افزود: از مجموع آثار راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه، آیینه و پاندول در بخش صدا برگزیده شدند و تندیس جشنواره را از آن خود کردند.

وی اظهار داشت: سه فیلم در بخش کارگردانی نامزد شدند که هیات داوران دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را به همراه جایزه نقدی به پوریا خازنی برای کارگردانی فیلم آیینه اختصاص دادند.

انتهای پیام/گ

معرفی آثار برتر جشنواره فیلم کوتاه قرآن و عترت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار