توانایی اردکان در برگزاری مسابقات بین‌المللی

مشاور عالی رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: شهرستان اردکان توانایی برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به پیشینه بدمینتون در استان یزد، گفت: این استان سالیان سال به‌عنوان یکی از پایگاه‌های بدمینتون مطرح بوده و بازیکنان یزدی در رده‌های جوانان و هم بزرگ‌سالان در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند.

وی افزود: استان یزد درمجموع کارنامه‌ای که تا به امروز داشته نشان می‌دهد که در رشته بدمینتون سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده است.

مشاور عالی رئیس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و پتانسیل‌هایی که در شهرستان اردکان وجود دارد که در مقایسه با برخی از مراکز استان‌ها دارای استاندارد بالاتری است، امیدواریم که در برنامه‌ریزی‌های آینده بتوانیم از طریق فدراسیون برنامه‌های خاصی مانند برپایی اردو‌های ملی، اردو‌های آموزشی و استعدادیابی و برگزاری برخی از مسابقات را برای این شهرستان در نظر بگیریم.

مهاجر تصریح کرد: شهرستان اردکان توانایی برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون را دارد که جا دارد از تلاش و همدلی مسئولین شهرستان به خاطر اهمیت دادن به این رشته و همچنین اهمیت دادن به سالم‌سازی جامعه تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/ ا

سرمایه گذاری خوب استان یزد در رشته بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار