فعالیت 16 مرکز آموزشی چارت‌دار در استان کردستان

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان دارای 16 مرکز چارت‌دار دولتی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کردستان صبح امروز در روند بازید نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی  از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان کامیاران گفت:  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با دارا بودن 16 مرکز چارت‌دار  دولتی و بیش از 130 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای سالانه به طور میانگین 3 میلیون و 500 هزار نفر _ساعت آموزش‌های مهارتی را در بخش دولتی و 1 میلیون و 250 هزار نفر _ ساعت آموزش‌های مهارتی را در بخش خصوصی به مردم شریف استان کردستان در چهار حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌کند.

 ویاز آموزش‌های مهارتی به عنوان نمود عینی اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای فروش محصولات تولیدی خود مورد حمایت قرار گیرند.

احمدی در پایان  خواستار مساعت لازم توسط نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه دو منظوره مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان شد.

انتهای پیام/ د م

آموزش های مهارتی نماد عینی اقتصاد مقاومتی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.