شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بررسی آسیب‌های فضای مجازی در جمعیت جانبازان با حضور تقی‌پور

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از بررسی آسیب‌های فضای مجازی در تشکل متبوعش با حضور رضا تقی‌پور خبر داد.

/مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: جلسات شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به صورت منظم برگزار می‌شود و از دو هفته گذشته در جلسات مهمان ویژه داشتیم.

وی با اشاره به بررسی ابعاد همه جانبه ناآرامی‌های اخیر کشور در این جمعیت، گفت: برخی بر فضای ایجاد شده در مطالبات مردمی، موج سورای  و آن را به سمت اغتشاش منحرف کردند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیان کرد: همچنین مسئله فضای مجازی با حضور رضا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی در جمعیت مورد بحث و  بررسی قرار گرفت.

شاکری گفت: باید فضای مجازی را به سمتی ببریم که بیگانگان نتوانند از این فضا سوءاستفاده کنند چرا که در همه کشورها  روی فضای مجازی کنترل وجود دارد.

وی درباره زمان برگزاری کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  یادآور شد: باید کنگره را در خرداد سال جاری برگزار می‌کردیم اما به دلایلی نتوانستیم کنگره را برگزار کنیم.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: احتمالا کنگره جمعیت جانبازان در سال آینده برگزار خواهد شد.

شاکری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های تشکل متبوعش بیان کرد: در بحث جانبازان مدافع حرم که جوان هم هستند اقدامات خوبی در دست اجرا داریم و بناست آنان هم عضو جمعیت شوند ضمن اینکه از عضویت فرزندان جانبازان هم استقبال می‌کنیم.

وی درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه 100 مسئول کشور "دوتابعیتی" و دارای "گرین کارت" هستند، اظهار کرد: به کارگیری و استفاده از مدیران دو تابعیتی براساس قانون ممنوع است.

وی ادامه داد: همه دیدیم که در برخی اختلاس‌ها مدیران دو تابعیتی نقشی اصلی ایفا کردند و بعد از کشور گریختند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  تاکید کرد: استفاده از مدیران دو تابعیتی آسیب‌ها و مضرات زیادی برای کشور دارد چرا که آنان دل‌بسته خارج اند و نمی‌توانند به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار