سرهنگ بخشنده خبر داد

انهدام باند 7 نفره و کشف 250 کيلوگرم ترياک

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت، با اشاره به دستگیری 7 عضو یک باند توزیع مواد مخدر در محدوده غرب تهران، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 250 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت اظهار کرد: ماموران عمليات ويژه پايگاه دوم این یگان، در تحقیقات خود دریافتند که فردی به نام "م" با همدستی چند توزیع کننده مواد دیگر ضمن تشکیل یک باند اقدام به توزیع مواد مخدر در غرب تهران می کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به منظور شناسایی و دستگيری متهمان تیم های تجسس این یگان ضمن تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، و هماهنگی با مقام قضايی، مخفیگاه این متهمان را شناسایی و برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئيس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، اظهار داشت: در جریان این اقدام مشخص شد که متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور، با تشکيل باندی هفت نفره مواد مخدر را به استان های قم، تهران، مشهد و گرگان قاچاق کرده و توزیع می کند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: به این ترتیب یک عملیات هماهنگ با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر سمنان، آغاز شد و متهم به همراه همدستان خود که قصد انتقال مقاديری مواد مخدر را با يکدستگاه خودروی سواری حاوی مواد مخدر، در مسیر تهران - گرگان شناسايی و پس از تعقیب و گریزی کوتاه هر هفت متهم به همراه خودروهای سواریشان متوقف و بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای متهمان، 250 کيلوگرم تریاک و متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند که در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار