افتتاح بزرگترین آزمایشگاه خاورمیانه در دانشگاه شیراز

رئیس کانون کارآفرینان استان فارس از افتتاح بزرگترین آزمایشگاه خاورمیانه در دانشگاه شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید احمد قرشی‌نژاد رئیس کانون کارآفرینان استان فارس در دومین انتخابات هیئت امنای کانون کارآفرینان استان فارس، از رتبه نخست این کانون در کشور خبر داد و اظهار داشت: فارس الگوی بزرگ کارآفرینی در کشور است.

وی افزود: تاکنون توسط این کانون ۱۲۵ میلیون یورو سرمایه خارجی جذب‌شده است و در نتیجه آن بزرگ‌ترین آزمایشگاه خاورمیانه با اشتغال ۲۵۰ نفر در دانشگاه شیراز ساخته می‌شود.

قرشی نژاد با اشاره به تأسیس کانون کارآفرینان در سال ۹۴، افزود: در این مدت کانون فعالیت‌های گسترده‌ای داشته از جمله تشکیل هفت کارگروه در زمینه‌های مختلف که در مجموع توانسته رتبه برتر کشور را به دست آورد.

وی با بیان اینکه کار ما بیشتر گروهی و بر اساس خرد جمعی است، افزود: فعالیت‌های ما حد و حصر ندارد و تفاهم‌نامه‌ای بزرگ با زندان منعقد کردیم که در نتیجه آن ۲۰۰ زندانی مشغول به تولید ۲۰ هزار پوشاک شدند که در سطح فارس توزیع و فروخته شد.

قرشی‌نژاد شاخص‌هایی که در آن کانون کارآفرینی امتیاز برتر را آورده بود را آسیب‌شناسی موانع کار و ارائه راهکار، ارائه مشاوره کارآفرینی که به بیش از ۲۵۰ نفر ارائه‌شده، آموزش کارآفرینی، برگزاری رویداد‌های استارت آپی و جذب سرمایه‌گذار خارجی بیان کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۲۵ میلیون یورو سرمایه خارجی جذب‌شده و در نتیجه آن بزرگ‌ترین آزمایشگاه خاورمیانه در دانشگاه شیراز با ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر ایجاد می‌شود.

رئیس کانون کارآفرینان استان فارس با اشاره به اهداف کانون کارآفرینان، گفت: افزایش توان مدیریتی استان در شناسایی موانع و دست‌یابی به راهکار‌های رفع آن‌ها، تشکیل شبکه‌ای از کارآفرینان به‌منظور هم‌افزایی و افزایش توان رقابت‌پذیری کارآفرینان و بروز ایده‌های نو، ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و شناسایی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینان از مهم‌ترین اهداف این کانون است.
انتهای پیام/ر

فارس الگوی بزرگ کارآفرینی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار