اشرف غنی:

افغانستان با برون رفت از بحران های میراثی، در حال مبدل شدن به قلب آسیا است

رئیس جمهور افغانستان گفت: افغانستان در حال مبدل شدن به قلب، چهارراه و بخش جدا ناپذیر آسیا است.

افغانستان با برون رفت از بحران های میراثی، در حال مبدل شدن به قلب آسیا استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با جوانان و اعضای نهادهای مدنی از مرکز و ولایات این کشور گفت: افغانستان با برون رفت از بحران های میراثی، در حال مبدل شدن به قلب، چهارراه و بخش جدا ناپذیر آسیا است.

وی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان رویداد روز شنبه در کابل گفت: دشمنان ما غیر از جنایت، کشتار و ایجاد وحشت وظیفه دیگری ندارند.

رئیس جمهور افغانستان خطاب به جوانان اظهار داشت که حضور شما پس از حادثۀ تروریستی کابل، ارادۀ قوی ملت عظیم افغانستان را نشان می‌دهد، زیرا شما برای خواست چیزی نه، بلکه به منظور وحدت و کار مشترک آمده اید. وی افزود که شما از امید نمایندگی می‌کنید، زیرا شما در مقابل پیام جنایات، کشتار و نابودی دشمن به زندگی و آرزومندی باور دارید.

وی افزود: افغانستان با برون رفت از بحران های میراثی، در حال مبدل شدن به قلب، چهارراه و بخش جدا ناپذیر آسیا است.

رئیس‌جمهور افغانستان با اشاره به جوان سازی ادارات این کشور گفت که این آغاز کار است و مدیریت و زعامت این ملت به شما تحویل داده می‌شود.

محمد‌اشرف غنی بیان داشت: جهان را با عقل و منطق خود قانع نمودیم و امروز حقانیت داعیۀ ما را می‌پذیرند و دشمنان افغانستان بیشتر از هر زمان دیگر در انزوا قرار گرفته اند.

رئیس جمهور افغانستان گفت که دولت باید جوان شود، چون جامعۀ ما جوان است و تا زمانی که دولت با اکثریت قاطع جامعه همگام نباشد، میان جامعه و دولت فاصله ایجاد می‌گردد که این فاصله را جوانان می‌توانند کاهش بدهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.