سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: حقوق بانوان دوومیدانی کار براساس مصوبه سازمان تیم های ملی پرداخت می شود و راهی برای افزایش آن وجود ندارد.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اعتراض بانوان ورزشکاران تیم ملی نسبت به حقوق کم آنها اظهار کرد:براساس مصوبه سازمان تیم های ملی، بانوان دوومیدانی کاران روزی 50 هزار تومان حقوق می گیرند و با توجه به بودجه فدراسیون راهی برای افزایش این حقوق وجود ندارد.

او ادامه داد:از طرفی سازمان تیم های ملی مصوب کرد افرادی که در تیم ملی حاضر می شوند روزانه از فدراسیون هزینه ایاب و ذهاب دریافت می کنند و تمام امکانات برای آنها فراهم می شود.در واقع این 50 هزار تومان برای ایاب و ذهاب به ورزشکاران پرداخت می شود.البته این روالی است که تمام فدراسیون ها انجام می دهند و تنها اختصاص به دوومیدانی ندارد.

غیاثی درباره آخرین وضعیت دوومیدانی کاران پیش از حضور در بازی های داخل سالن آسیا گفت:خوشبختانه تمام ورزشکاران آماده هستند و قرار است فردا از ارومیه به تهران بیایند و برای برگزاری اردو در هتل مستقر شوند.همه کارها طبق نظم پیش می رود.

انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره وضعیت دوومیدانی کاران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار