مدیر آموزش و پرورش:

توزیع بیش از هزار بسته مهرانه میان دانش آموزان نیازمند نیکشهر

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر گفت: افزون بر هزار دانش آموز نیازمند این شهرستان توسط مدیران مدرسه‌ها شناسایی شدند و بسته‌های مهرانه (لوازم التحریر) در اختیارشان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر اظهار داشت: افراد نیازمند توسط مدیران مدرسه‌ها شناسایی و مسئولان مربوطه با رعایت حرمت و شخصیت افراد این بسته‌ها را در اختیار آنان قرار دادند.

باور  بیان کرد: دانش آموزانی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که ممکن است به دلیل مشکلات اقتصادی از ادامه تحصیل باز بمانند، اما اگر روزی توانمندان بتوانند هزینه حداقل یک دانش آموز را متقبل شوند دیگر دانش آموزی با مشکل اقتصادی رو به رو نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه وقف در حوزه علم، نشانه فرهنگ یک منطقه و مردم فرهیخته‌ای است که در حوزه آگاهی، تحصیل و رشد دانش آموزان اقدام می‌کنند توزیع این بسته‌های تحصیلی نقش مهمی در رفع نیاز‌های دانش آموزان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: انسان‌هایی با اندیشه و فرهنگ والا پیش از ما بوده اند که اموال خود را برای تحصیل دانش آموزان وقف کردند به همین علت امروز از درآمد همین واقفان لوازم تحریر برای کودکان تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر با اشاره به اینکه همواره بخش قابل توجهی از مشکلات محرومان این شهرستان با مشارکت نیکوکاران رفع می‌شود گفت: در مدت یک ماهه نخست سال تحصیلی امسال با اهدای حدود ۲۵۰ میلیون ریال نوشت افزار، دفتر، مداد رنگی، مداد تراش و کیف به دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی با اولویت مناطق روستایی در این شهرستان کمک شده است.

انتهای پیام/ع

توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار