اهدای نشان ریسمان پوسیده به لاریجانی بوسیله بسیج دانشجویی دانشگاه صدا وسیما

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در واکنش به تصویب کنوانسیون پالرمو، نشان ریسمان پوسیده را به رئیس مجلس اهدا کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی نامه‌ای به علی لاریجانی اعتراض خود را به تصویب کنوانسیون پالرمو اعلام کردند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

«جناب آقای علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانطور که مستحضرید اینک با گذشت 2 سال از تصویب 20 دقیقه‌ای برجام توسط جنابعالی در میان اشک‌های غیرتمندانه علی اصغر زارعی بر همگان روشن شد که این اقدامات، هیچ حاصلی برای مردم نداشت و صرفا به سیمان شدن قلب راکتور هسته‌ای انجامید.

چهارشنبه هفته گذشته با تصویب پیوستن به کنوانسیون پالرمو در میان فریادهای غیرتمندانه حاجی دلیگانی روز تلخ دیگری برای ملت ایران رقم زدید؛ نیک می‌دانید که سه سال قبل مرکز پژوهش‌های مجلس رسما الحاق به این کنوانسیون را مغایر با قانون اساسی، منافع ایران و دربردارنده تعهدات خلاف موازین و مبانی انقلاب اسلامی دانسته بود.

سئوال ما دانشجویان مسلمان ایران زمین از حضرتعالی این است که در این سه سال چه اتفاقی افتاده که با پیوستن به این کنوانسیون ذلت بار، به مانند برجام چوب حراج بر امنیت و استقلال ملی می‌زنید؟

از آنجا که حضرتعالی در چندسال اخیر نقش موثری در تصویب 20 دقیقه ای برجام و تصویب بی سر و صدای کنوانسیون پالرمو داشته و چهره‌ای متمایل به غرب را از خود به نمایش گذاشته‌اید، لذا نشان "ریسمان پوسیده" جهت یادآوری غیرقابل اعتماد بودن امریکا و غرب را به شما هدیه می‌دهیم.

امیدواریم هر چه سریعتر به مسیر اعتماد به آمریکا و غرب پایان داده و با اعتماد و تکیه به قدرت درون‌زا جلوی خسارت‌های محض بیشتر به منافع ملی، استقلال و امنیت ملی را بگیرید.»

انتهای پیام/

اعتراض بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به علی لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مبارک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
وااااا مگه میشه
آخرین اخبار