حمله لفظی برادرزاده رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به دولت پس از ایراد سخنرانی ترامپ

«جوزف کندی سوم» پس از پایان سخنرانی سالانه دونالد ترامپ در کنگره، به عنوان نماینده مخالف به شدت از دولت آمریکا انتقاد کرد.

پاسخ رسمی دموکرات‌ها به سخنرانی سالانه ترامپ در کنگرهبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، پس از پایان سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره، «جوزف کندی سوم» برادرزاده جان اف کندی، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، به عنوان «نماینده مخالف» خطاب به ترامپ و اعضای دولتش گفت: بسیاری از آمریکایی‌ها سال گذشته را با نگرانی و ترس و اضطراب پشت سر گذاشتند. ما احساس می‌کنیم کشورمان دچار شکاف شده است. ما هم‌اکنون صدای آمریکایی‌هایی را می‌شنویم که احساس می‌کنند فراموش شده‌اند.

او افزود: نفرت و نژادپرستی در خیابان‌های ما موج می‌زند. در یکسال گذشته، مدارس ما،‌ کنسرت‌های ما و حتی امن‌ترین و مقدس‌ترین اماکن ما از تیراندازی مصون نمانده‌اند.

کندی در ادامه گفت: «باورهای سیاسی شما (ترامپ) هر چه باشد، شیوه‌ای که در پیش گرفته‌اید صحیح نیست. ما اینگونه ‌[که شما رفتار می‌کنید] نیستیم. دولت شما (ترامپ) نهادها و اصول آمریکایی را به شیوه‌ای غیرمعمول و مغایر با سیاست‌های دوحزبی هدف قرار گرفته است. دولت کنونی آمریکا حتی قانون را که از ما حمایت می‌کند، نیز هدف گرفته و هر روز آزادی‌های مدنی را محدودتر می‌کند».

کندی در پایان به زبان اسپانیایی و خطاب به مهاجران گفت: « شما بخشی از داستان ما هستید. ما برای شما می‌جنگیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم».

انتهای پیام/

انتقاد برادرزاده رئیس‌جمهور اسبق آمریکا از دولت ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار