تظاهرات بر ضد ترامپ پیش از برگزاری نخستین سخنرانی سالانه او+ تصاویر

پیش از ورود دونالد ترامپ به ساختمان کنگره برای ایراد نخستین سخنرانی سالانه‌اش، گروهی از مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا علیه او تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، گروهی از مخالفان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه نخستین سخنرانی وی درباره وضع این کشور، مقابل ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرکنندگان بیرون ساختمان کنگره در انتظار ورود کاروان ترامپ بودند تا با آمدن او شعارهایی سر دهند. آنها پرچم آمریکا و پلاکارهایی با مضمون‌هایی بر ضد ترامپ در دست داشتند و شعار می دادند: او را زندانی کنید.

برخی دیگر هم شعارهایی مثل «نژادپرست» علیه ترامپ سر می دادند. روی یکی از پلاکاردهای معترضان نوشته شده بود: «همه از تو متنفر هستند». شخص دیگری هم پلاکاردی را در دست داشت که رویش نوشته شده بود: «حکومت ما حکومت ثروتمندان است.»

برگزاری تظاهرات ضدترامپ پیش از سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا در کنگره

برگزاری تظاهرات ضدترامپ پیش از سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا در کنگره

یکی از این معترضان گفت: «من واقعا تغییری در سیاست های ترامپ نمی بینم. امیدوارم او چشم ها و گوشهایش را باز کند و ببیند که اقداماتش به آمریکایی ها آسیب می زند. دیدگاه های او با دیدگاه های ما کاملا متفاوت است.»

با ورود کاروان ترامپ به ساختمان کنگره، جمعیت تظاهرکنندگان او را «هو» کردند و فریاد «خجالت بکش» سر دادند.

گروه دیگری از تظاهرکنندگان مخالف ترامپ در پارک «نشنال مال» در واشنگتن دی سی تظاهرات کردند و شعارهایی علیه رئیس جمهور آمریکا سر دادند.

دونالد ترامپ حدود ساعت 5 صبح امروز درباره گزارش سالانه وضع عمومی آمریکا در کنگره این کشور سخنرانی کرد. در این سخنرانی ها معمولا رؤسای جمهور برنامه های کاری خود برای یک سال آینده را تشریح می کنند. این سنت از زمان ریاست جمهوری جرج واشنگتن به طور مرتب هر ساله برگزار می شود.


انتهای پیام/

تظاهرات بر ضد ترامپ در واشنگتن+ تصاویر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار