رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوند

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رایزنی‌هایی با شهرداری برای فراهم کردن فضایی برای خانه امید بازنشستگان تهرانی انجام داده ایم.

بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوندعباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به گستردگی کلانشهر تهران، یک خانه امید به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیاز بازنشستگان این استان باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قریب به 300 هزار نفر از بازنشستگان در استان تهران ساکن هستند و صندوق بازنشستگی کشوری برای این افراد برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی خاصی را در نظر گرفته است و به همین منظور رایزنی هایی با شهرداری انجام داده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بر اساس تعاملات و هماهنگی های صورت گرفته میان صندوق بازنشستگی با شهرداری، قرار است که فعلا به صورت موقت از امکانات سرای محله برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی استفاده  شود.

رشیدی یادآور شد: ایجاد خانه امید برای بازنشستگان تهرانی در دستور کار صندوق بازنشستگی قرار دارد و به شرط مهیا شدن فضای مورد نیاز و انجام تعاملات نهایی با شهرداری مجموعه خانه امید بازنشستگان تهرانی در اولین فرصت راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

راه اندازی خانه امید برای بازنشستگان تهرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فر
۲۳:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام من وظیفه بگیرهستم چگونه میتوانم ازخانه های امیداستفاده کنم ممنون میشم راهنمای کنید
United States of America
معصومه مهاجریان
۱۱:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام ،من یک بازنشسته کشوری هستم ،با توجه به عدم وجود خانه امید در تمام مناطق بیست گانه تهران ،چرا در سرای محله امکان استفاده از کلاس برای بازنشستگان کشوری رایگان نیست ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
من دست تمام پدران را میبوسم .پدر یه نعمته . وخیلی زحمت میکشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
چرا حقوق هارو زیاد نمیکنید ؟؟/