فرمانده انتظامی؛

دستگیری سارق سابقه دار با ۴۰ راس احشام مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی، ۴۰ راس گوسفند مسروقه در کمتر از ۱۲ ساعت کشف و یک سارق سابقه دار نیز در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ستاد آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعداد ۴۰ راس گوسفند از یک آغل در یکی از روستای شهرستان زهک توسط افراد ناشناس به سرقت رفته، بلافاصله بررسی موضوع توسط کاراگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در تعاقب اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی سر نخ‌هایی از دخالت یک سارق سابقه دار که به تازه گی از زندان آزاد شده بود در این سرقت به دست اوردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با به دست آمدن این سر نخ پرونده وارد مرحله جدیدی شد، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با تحت نظر قرار دادن این متهم، محل نگهداری احشام مسروقه را شناسایی کرده و در کمتر از ۱۲ ساعت گوسفندان مسروقه را کشف و این سارق سابقه دار را دستگیر کردند.

سرهنگ "قره گوزلو" با اشاره به اینکه این متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد که قانونشکنان و مخلان امنیت جامعه درهیچ نقطه‌ای احساس امنیت کنند.

انتهای پیام/ع

کشف قاچاق احشام در زهک

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار