افشاردوست: فدراسیون والیبال از معروف حمایت نکرده است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در کمیته انضباطی علاوه بر اعضای فدراسیون از نمایندگان وزارت ورزش تشکیل شده است، این نشان می‌دهد فدراسیون از معروف حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو پیرامون خصوصیات اخلاقی یک کاپیتان اظهار کرد: کاپیتان عضو برجسته یک تیم ورزشی است و قطع به یقین خصوصیاتی داشته است که به عنوان کاپیتان انتخاب شده است. تجربه، سابقه، فرماندهی در شرایط بحرانی، رابط بین بازیکنان و مربی و ... از جمله خصوصیات مورد انتظار از یک کاپیتان است. کاپیتان الگوی رفتاری بازیکنان و هواداران است. اگر کاپیتان عضو برجسته جامعه ورزشی باشد و طرفداران و افتخارات زیادی نیز داشته باشد، مسئولیتش بیشتر می شود.

او درباره تکرار رفتارهای غیر ورزشی سعید معروف و عکس العمل فدراسیون والیبال در برابر آن بیان کرد: ملاک ما گزارش ناظر بازی است و براساس این گزارش محرومیت در نظر گرفته می شود. اعضای کمیته انضباطی تنها اعضای فدراسیون نیستند و نمایندگان وزارت ورزش هم حضور دارند و درنتیجه نمی توان استنباط کرد که فدراسیون از معروف حمایت می کند.

افشاردوست ادامه داد: موافقم که در صورت تکرار یک رفتار باید شرایط فرق کند. ما هیچگاه رفتارهای خاصی را از ورزشکاران طراز اول رشته های مختلف ورزشی جهان نمی بینیم. ورزشکاران ما نیز باید شان و جایگاه خود را درک کنند. تمام تلاش ما این است که اتفاقات این چنینی برای هیچ کدام از ورزشکاران رخ ندهد.

دبیر فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: دوستانی که هوادار بازیکنان هستند هم باید چشم و گوش خود را نسبت به این گونه رفتارها باز کنند و درصورتی که سازمان لیگ جریمه ای را اعلام می کند ارکان فدراسیون را آماج حملات خود قرار ندهند. در ضمن حکم کمیته انضباطی در مود رفتار سعید معروف هفته آینده اعلام می شود.

 انتهای پیام/

اظهارات افشاردوست درباره رفتارهای غیراخلاقی معروف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار