مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی سیره حضرت زهرا (س) را سرمشقی مناسب برای تربیت صحیح فرزندان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) که در فراهان گفت: سیره حضرت زهرا (س) و نحوه برخورد ایشان با فرزندان سرمشقی مناسب برای مادران است تا فرزندان خود را تربیت صحیح تربیت کنند.

آیت الله سپاسی آشتیانی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به فرزندان احترام می‌گذاشتند و آن‌ها را با احترام خطاب می‌کردند و همیشه سعی در آموزش و تربیت دینی و اخلاقی آن‌ها داشتند افزود: حضرت فاطمه (س) از ابتدای کودکی، پرستش خدای یکتا و عبادت خدای تعالی را در روح و روان فرزندانش تثبیت کرد و آن‌ها را برای کسب معارف و تشویق در فراگیری، آماده می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه عبادت حضرت زهرا (س) زبانزد عام و خاص و دوست و دشمن بوده است اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) در حد ضرورت در انظار عمومی ظاهر می‌شد، اما این به این معنی نبود که در مواقع حساس و لازم وظیفه خودرا انجام ندهد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی به نقش فاطمه زهرا (س) به دفاع از حریم امامت و ولایت و به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلام اشاره کرد و ادامه داد: زنان در پیروزی و تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشتند با حضور خود توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون خنثی کردند.

وی بیان کرد: زنان و مردان ایران با انگیزه الهی انقلاب کردندو با نام حضرت زهرا (س)، زینب کبری (س) و امام حسین (ع) به خیابان امدند و خواستار حکومت اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) شدند.

انتهای پیام / ج

مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) در فراهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.