آموزش از ارکان اصلی کار در نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه نظارت تخصصی، قرارگاه جهادی آموزش و تحول کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های فرماندهی انتظامی شهرستان جویبار با بیان اینکه آموزش از ارکان اصلی کار در نیروی انتظامی است، گفت: این امر برای افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان از جایگاه خاصی برخوردار است و شایستگی‌ های موجود در کارکنان را تقویت می‌ کند.

وی فلسفه وجودی قرارگاه جهادی آموزش را تربیت و آموزش نیرو‌های توانمند و ماهر دانست و افزود: آموزش از اصول تقویت و توسعه سازمانی است و به عنوان یکی از مباحث مهم و اساس کار در نیروی انتظامی مورد تاکید فرمانده ناجا است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نقش آموزش برای نیروی انسانی، گفت: کنار هم بودن دانش، مهارت و آموزش برای نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و داشتن نیرو‌های دارای مهارت حرفه‌ ای، دانش و آموزش دیده برای پلیس امری مهم و ضروری است.

سردار میرفیضی، آموزش را لازمه پیشبرد اهداف ناجا و ارتقا سطح علمی کارکنان دانست و افزود: آموزش اساسی‌ترین مولفه قرارگاه جهادی آموزش است و بایستی متولیان این حوزه با برنامه ریزی صحیح، برای ارتقاء سطح علمی و بصیرتی کارکنان نیروی انتظامی در حوزه‌های مرتبط ماموریتی بیش از پیش تلاش کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه آموزش از اصول تقویت و توسعه سازمانی است، گفت: این امر در جهت افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان از جایگاه خاصی برخوردار است و آموزش بیشتر با کیفیت‌تر و مستمر، رمز افزایش توانمندی و کارایی کارکنان است.

انتهای پیام/ م

تاکید فرماندهی انتظامی مازندران بر آموزش نیرو‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.