بهره برداری از 10 میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در اردبیل

سرپرست توزیع برق استان اردبیل گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه برق‌رسانی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن محمدی ،سرپرست توزیع برق استان اردبیل افزود: این پروژه‌ها شامل سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری توزیع و ۶۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان روشنایی معابر است.

وی گفت: علاوه بر این پروژه‌های نیرورسانی به ارزش سه میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان، طرح‌های کاهش تلفات به ارزش دو میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست توزیع برق استان با اشاره به توزیع پروژه‌ها در تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه اردبیل، افزود: در گرمی سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ریالی ۶۹۷ میلیون تومان و در بیله سوار سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

محمدی پروژه‌های نمین را شامل سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ۵۶۲ میلیون تومان برشمرد و اظهار کرد: در نیر پروژه‌های سرمای گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۷۷۲ میلیون تومان مورد استفاده اهالی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: سهم پارس‌آباد از پروژه‌های افتتاحی شامل سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش یک میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان است.

سرپرست توزیع برق  استان ادامه داد: در مشگین شهر نیز پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ۹۹۹ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی در خصوص پروژه‌های شهرستان خلخال تصریح کرد: در این شهرستان سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۷۹۸ میلیون تومان به استفاده اهالی می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان کوثر سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش ۵۳۱ میلیون تومان و در سرعین سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/ع

نصب کنتور هوشمند آب و برق در اردبیل

 

برچسب ها: برق ، دهه فجر ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار