۲ نارنجی پوش جوان از جمع شاگردان دایی جدا می‌شوند/ پدیده تیم ملی نوجوانان در راه اروپا

علی شجاعی و اللهیار صیادمنش در آستانه جدایی از تیم فوتبال سایپا تهران قرار گرفته اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان و علی شجاعی، هافبک تیم ملی جوانان کشورمان در روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه سایپا تهران برای دریافت برگه فسخ قرارداد انجام داده و در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته اند.

علی حاتم، سرپرست تیم سایپا ضمن تائید این مطلب بیان کرد: صیادمنش و شجاعی در روزهای اخیر از علی دایی و باشگاه سایپا درخواست کردند با جدایی آن ها موافقت کنند و در نهایت علی دایی با این امر موافقت کرد. آن ها اکنون در اختیار باشگاه هستند و می توانند با دریافت برگه فسخ قرارداد از تیم ما جدا شوند.

او درباره دلیل درخواست این 2 بازیکن برای جدایی از سایپا در این مقطع زمانی گفت: تا جایی که به من اطلاع داده اند صیادمنش از یک باشگاه خارجی پیشنهاد دارد و دایی هم برای اینکه مانع پیشرفت او نشود با جدایی اش موافقت کرده است اما نمی دانم علی شجاعی چرا در این مقطع زمانی چنین تصمیمی گرفته است چراکه او اگر از سایپا جدا شود با توجه به اتمام زمان نقل و انتقالات نمی تواند با تیم دیگری قرار داد ببندد.

سرپرست تیم سایپا در پایان خاطرنشان کرد: قطعا سایپا از جدایی این 2 بازیکن جوان متضرر نمی شود اما آن ها هم باید نسبت به آینده شان بهتر فکر و برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سایپا درباره جدایی صیادمنش و شجاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار