اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اصفهان گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر

همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر حوزه هنری استان اصفهان به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری اقدام کرده است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی  کار مشترک حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در محل گالری سعدی و برگزاری سرودهای حماسی و انقلابی در مجتمع فرهنگی هنری سوره از جمله این برنامه‌ها در دهه فجر است.

اجرای 10 نمایش خیابانی با مشارکت بسیج هنرمندان استان و برگزاری کارگاه تولیدی کاریکاتور در گالری نفش خانه دیگر برنامه‌های حوزه هنری در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

همچنین اجرای 6 نمایش صحنه‌ای با موضوع انقلاب با مشارکت بسیج هنرمندان اصفهان و برپایی نمایشگاه خط شادمان در مجتمع فرهنگی هنری سوره از دیگر برنامه‌هایی است که اجرای این برنامه‌ها از 17 بهمن ماه آغاز می‌شود.

برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی و شب خاطره با حضور شاعران برجسته حوزه انقلاب در خانه هنرمندان، برگزاری کارگاه تولیدی گرافیک با موضوع فرهنگ و هنر اصفهان و برپایی نمایشگاه کتاب تولیدات حوزه هنری از جمله برنامه‌های حوزه هنری در دهه فجر است.

برنامه‌های حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری سوره، گالری نقش خانه، گالری سعدی و خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.