مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر مرکز توانبخشی کودکان اتیسم در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری دیروز در جلسه شورای اداری بهزیستی اردبیل اظهار داشت: نظارت بر فرایند اجرای کارها، حفظ ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی اولویت‌های اساسی بهزیستی در چرخه مدیریت و نظارت بر امور است.

وی تصریح کرد: سعه صدر و برخورد مناسب با افراد جامعه هدف، پایش دقیق و اصولی پرونده‌های مددکاری، اهتمام جدی در تحقق اهداف مندرج در برش حوزه‌های شهرستانی، بها دادن به شاخص‌های عمومی و اختصاصی، مستندسازی فعالیت‌ها و عملکردها، آسیب‌شناسی اقدامات و تحلیل عملکردها و دقت و نظارت مستمر در تنظیم اسناد مالی از اهداف این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل توسعه کمی و کیفی مراکز غیردولتی، فعال‌سازی خیرین شهرستانی و جلب مشارکت‌های مردمی، حضور موثر در کمیته‌های شهرستانی، معرفی مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، تعامل ارزنده و تاثیرگذار با نمایندگان مجلس، تقویت امنیت شبکه‌ها، توجه به مساله اشتغال و توانمندسازی معلولان و مددجویان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه بهزیستی عنوان کرد.

ستاری با تاکید بر برون‌سپاری خدمات این نهاد، انجام بازدیدهای دوره‌ای و پذیرش درست و هدایت اصولی افراد مراجعه‌کننده گفت: گسترش مجتمع‌های خدمات بهزیستی از جمله اولویت‌های بوده که در این راستا اهتمام جدی و همه‌جانبه‌ای داریم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به برخی برنامه‌های دهه فجر این سازمان تصریح کرد: راه‌اندازی 150 گروه خودیار در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار، بهره‌برداری از 20 مهد کودک، بهره‌برداری از گروه همیار زنان شهرستان گرمی، افتتاح مرکز توانبخشی کودکان اتیسم در اردبیل، تحویل  102 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت و برخی برنامه‌های دیگر برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ع

حفظ ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی

 

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.