سرهنگ بستو خبر داد

دو برادری که قصد دزدی مسلحانه داشتند، دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت:دو برادری که قصد سرقت مسلحانه از مراکز تجاری را داشتند با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در ساعت 15:30 روز گذشته فردی ۵۰ ساله در خیابان خلیج فارس به واحد گشت مراجعه کرد و بیان داشت با موتور سیکلت خود که وسیله ارتزاقش است در میدان آزادی ۲ نفر جوان را سوار کرد.

وی افزود: این دو نفر از وی درخواست کردند به سمت بیمارستان فیاض بخش برود که در نزدیکی مقصد یکی از آنان با اسلحه او را تهدید کرد و گفت: به سمت باغ پرندگان حرکت کند که مجبور شد برود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در جلوی باغ پرندگان او را به پایین پرتاب کردند و پس از ضرب و شتم موتور را به سرقت بردند.

سرهنگ بستو تصریح کرد: با صدور دستور ویژه مبنی بر دستگیری سریع نفرات و به جهت پیشگیری از وقوع جرائم دیگر، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۹ خلیج وارد عمل شد.

سارقان مسلح مراکز تجاری پایتخت دستگیر شدند

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اخذ مشخصات ظاهری متهمان، عوامل عملیاتی در آدرس ابوسعید غربی انتهای اسب دوانی آنان را رویت کردند که متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت:متهمان پس از تعقیب و گریز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در لحظه دستگیری قصد تیراندازی به ماموران را داشتند که عوامل با اقتدار زمینگیرشان کردند.

سرهنگ بستو تصریح کرد: در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح جنگی با ۶ فشنگ، یک عدد گاز اشک آور و یک دستگاه شوکر کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد متهمان ۳۰ و ۲۳ ساله و با یکدیگر برادر هستند و قصدشان آن بود پس از سرقت موتورسیکلت، از مراکز تجاری و شهروندان در جلوی عابر بانک‌ها سرقت کنند.

سرهنگ بستو در خاتمه با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال به شهروندان توصیه کرد به هنگام حضور در مراکز تجاری از حمل وجوه نقد خودداری کنند و به هنگام دریافت مبلغ از عابر بانک‌ها مراقبت لازم داشته باشند. ضمن آن که متصدیان واحد‌های صنفی نیز تدابیر امنیتی لازم را جهت حفاظت از صنوف خود بکار برند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان مسلح مراکز تجاری شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار