دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان در کمتر از ۲۴ ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ازدستگیری ۳ سارق طلافروشی درخیابان طالقانی زاهدان در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ طاهری ضمن اشاره به دستگیری ۳ سارق طلافروشی، گفت: این متهمان در حال فروش جواهرات سرقتی در شهرستان خاش بودند که با حضور پلیس و سرعت عمل ماموران شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه در شهرستان خاش و زاهدان دستگیر شدند.

سرهنگ احمد طاهری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان طالقانی زاهدان در تاریخ ۹۶/۱۱/۱۰ و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده ۲ نفر از این سارقان مسلح را در شهرستان خاش شناسایی و از محل تردد آن‌ها مطلع شدند.

سرهنگ طاهری تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و اعزام ماموران به محل و محاصره کامل و مسدود نمودن مسیر‌های فرار در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر سارق را در حالی که قصد فروش جواهرات سرقتی را در یکی از طلافروشی‌های سطح شهرستان خاش داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیاتی دیگر در حاشیه شهرستان زاهدان گفـت: در این درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر دیگر از سارقان طلافروشی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو سرقتی سارقان در شهرستان خاش، جواهرات سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی بعمل آمده توسط ماموران، متهمان به سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان اعتراف کردند.

شایان ذکر است متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری سارقان طلا فروشی در زاهدان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.