رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

برگزاری هشتمین دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک در زاهدان

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسئولان ایمنی واحد‌های کارگری، کارفرمایی و پیمانکاری در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد ذاکر شیخ زاده  رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هشتمین دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسئولان ایمنی واحد‌های کارگری، کارفرمایی و پیمانکاری در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در قالب اجرای آیین نامه به کارگیری مسئولان ایمنی در کارگاه‌ها مصوب شورای عالی حفاظت فنی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی این افراد به مدت ۲ روز برگزار شد.

شیخ زاده  افزود: نتایج عمده روش‌های موجود ارزیابی را می‌توان برای مدیریت و تصمیم گیری در خصوص کنترل و کاهش پیامد‌های آن به کار برد.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده پنج آیین نامه مذکور کارفرمایان مکلف هستند ظرف مدت یک سال نسبت به تطبیق شرایط مسئول ایمنی کارگاه که قبل از تصویب این آیین نامه مشغول بکار بوده اند با مفاد آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کارفرمایان همچنین مکلف به اخذ تأییدیه صلاحیت مسئول ایمنی از اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در پایان این دوره آموزشی ۲ روزه پس از برگزاری آزمون تخصصی به افراد با نمره مناسب گواهی نامه داده شد.

انتهای پیام/ع

آموزش شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک در زاهدان

برچسب ها: وزارت تعاون ، کارگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار