بارانی: زمین تختی نا مناسب است

کاپیتان تیم پیکان گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی هم در این زمین نا مناسب داشتیم اما نمی توانیم از موقعیت های مان استفاده کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صادق بارانی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان، درباره تساوی تیمش مقابل نفت نوین تهران بیان کرد: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی هم در این زمین نامناسب داشتیم اما متاسفانه نمی دانم چرا نمی توانیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و پیروزی شویم. در فوتبال طبیعی است که یک پنالتی گل شود و دیگری نه. با توجه به اینکه مهدی شیری پنالتی اول را گل کرد و تصمیم گرفتیم تا دومین پنالتی هم خودش بزند که متاسفانه گل نشد.

او افزود: زمین بازی واقعا نا مناسب است و شرایط برگزاری بازی ندارد و سطح کیفی لیگ را پایین آورده است. در زمین تختی نه می توان پاس داد و نه می توان کار روی زمین انجام داد و همین موضوع سبب شد تا نتوانیم پیروز شویم.

بارانی ادامه داد: من نمی توانم درباره ضعف تیم صحبت کنم اما بازیکنان و کادرفنی درحال تلاش هستند تا بتوانیم پیروزی را کسب کنیم و بر 10 هفته طلسم نبردن پایان دهیم. امیدوارم در هفته آینده و در خانه 3 امتیاز را بگریم و روند رو به رشدمان آغاز شود.

کاپیتان پیکان در پایان درباره حواشی رخ داده برای این تیم خاطرنشان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و از اصحاب رسانه با خبر شدم که این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/

اظهارات بارانی درباره دیدار تیمش برابر نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار