انتقال تجارب مبارزات دوران انقلاب به نسل جوان امروز

فرمانده سپاه خارگ با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه افزود: تقارن این ایام یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران و باور‌های دینی در زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی است و باید تجارب این مبارزات به نسل جوان امروز منتقل شود.

تجارب مبارزات دوران انقلاب به نسل جوان امروز منتقل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سیروس حیاتی اظهار کرد: رشادت‌های اهالی شریف جزیره خارگ در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

وی اضافه کرد: نقش موثر اهالی شریف جزیره مقاوم خارگ چه در مبارزات تاریخی قبل از انقلاب علیه رژیم های گذشته به‌ویژه در قطع صادرات نفت و چه در پیروزی‌های انقلاب به ویژه دفاع مقدس که به تعداد روزهای جنگ این جزیره مقاوم بمباران شد و همچنین در عرصه‌های مختلف جامعه به خوبی نمایانگر مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی اهالی این جزیره مهم و حیاتی کشور است.

فرمانده سپاه خارگ با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه افزود: تقارن این ایام یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران و باورهای دینی در زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی است و باید تجارب این مبارزات به نسل جوان امروز منتقل شود.

وی ادامه داد: باید برنامه‌های این دهه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حرمت این ایام حفظ شود، این تقارن مطمئنا محدودیت نیست بلکه بستر مناسب‌تری برای ارائه و صدور پیام های انقلاب اسلامی ایران است.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: امروز دشمنان همچنان در فکر خدشه وارد کردن به ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب هستند و باید با تمام وجود در برابر آنها مقاومت کرد، وحدت بهترین راه برون رفت از این هجوم‌ها است، با همدلی مسئولان و همراهی ملت شریف ایران بر تمامی فنته‌های استکبار ایران اسلامی پیروز خواهد شد.

وی یادآور شد: وظیفه تمامی مسئولان است که قدردان خون شهدا و امام شهدا باشند که این راه متعالی را برای صدور این انقلاب انتخاب کردند، هم اکنون ایران اسلامی تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به یکی از قدرت های اصلی و تاثیر گذار منطقه تبدیل شده است و این نشان از عزم جزم ایران اسلامی برای توسعه خود محور بر مبنای اقتصادی مقاومتی است.

انتهای پیام/م

تجارب مبارزات دوران انقلاب به نسل جوان امروز منتقل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.