رضا مقدسی دار فانی را وداع گفت

رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای صبح امروز پس از ماه ها تحمل بیماری، به دیار حق شتافت.

رضا مقدسی دار فانی را وداع گفتبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا مقدسی از فعالان رسانه‌ای و متولد سال ۱۳۴۶ بود که فعالیت حرفه‌ای خود را از سن ۲۰ سالگی در روزنامه قدس شروع کرده و همچنین مسؤولیت‌هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیرمسئول این روزنامه در تهران را عهده‌دار بود.

 از فعالیت‌های دیگر او حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ای صداوسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز را می‌توان نام برد.

این مدیر پیشکسوت علاوه بر روزنامه‌نگاری، سوابقی در زمینه مدیریت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت‌های تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌نگاری داشت و دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

در نمایشگاه مطبوعات امسال از کتاب «خبرگزاری‌های ایران» رضا مقدسی با حضور وی رونمایی شد.

در ایامی که این چهره‌ باسابقه عرصه رسانه و مطبوعات، درگیر بیماری شدید بود، چهره‌های مختلف فرهنگی، رسانه‌ای و سیاسی، در منزل و بیمارستان از وی عیادت کردند.

رضا مقدسی از سال ۹۲ به بیماری سرطان روده مبتلا شده بود و پس از گذراندن دوران شیمی‌ درمانی، برای مدتی بهبود یافت. او از آذر سال گذشته بار دیگر شیمی‌درمانی خود را از سر گرفت که به دلیل ضعف جسمانی پس از مدتی شیمی درمانی متوقف شد و در نهایت پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری، این فعال رسانه‌ای ۱۳ بهمن ماه ۹۶ دار فانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: درگذشت ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
خدا بیامرزتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
روح شان شاد خداوند به خانواده ی ایشان صبر عطا فرماید
آخرین اخبار