دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های بسیار شاد

طراحی و تزیین دکوراسیون آشپزخانه کوچک کار ساده ای نیست و اغلب از روش هایی مرسوم برای تزیین استفاده می کنند که همان بهره گیری از دکوراسیونی مدرن با رنگ های روشنی مانند سفید است

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های بسیار شادبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای جذابیت بیشتر در کنار کابینت های سفید کابینت های رنگ چوب طبیعی نیز در یک ردیف از آشپزخانه قرار می گیرند، اما در این مطلب به سراغ آشپزخانه هایی خواهیم رفت که از رنگ های جذابی مانند سبز و صورتی در طراحی فضای کوچک استفاده می کنند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که استفاده از رنگ های پاستلی و شادی مانند صورتی،آبی یخی یا سبز در آشپزخانه در گذشته خیلی بیشتر رواج داشته تا طرح های امروزی.

طرح های امروزی، خصوصا وقتی آشپزخانه کوچک باشد عمدتا از رنگ های خنثی استفاده می کنند و خبری از رنگ های شاد نیست. چند وقتی است که چنین طرح هایی فراموش شده اند و طراحان و خانه دارهای امروزی خیلی کمتر این روش تزیین را برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود انتخاب می کننداما دلیل نمی شود بخاطر محبوبیت کم، این طرح ها را فراموش کنیم.

تزیین دکوراسیون آشپزخانه کوچک با رنگ سبز نعنایی

حضور رنگ هایی مانند سبز نعنایی، آبی و سبز در آشپزخانه،از جمله رنگ هایی هستند که خیلی ها همان اول قیدش را می زنند،
سایه تاریک تر و لطیف تر رنگ سبز نعنایی، برای ایجاد فضایی دلباز و کلاسیک بسیار مناسب است.

غافل از اینکه می تواند نتیجه ای خارق العاده در پی داشته باشد.

رنگ سبز نعنایی روز به روز محبوبیتش در حال افزایش است و وقتی در آشپزخانه بکار رود، حالتی داینامیک و پرانرژی و در عین حال لطیف و دوست داشتنی در فضا ایجاد می کند.

چنین آشپزخانه ای محدود به زمان خاصی نیست و همیشه زیبا و شیک دیده خواهد شد.اگر خواستار ظاهری قدیمی و کلاسیک در دکوراسیون هستید،بهتر درست مانند آشپزخانه زیر، لوازم خود مانند گاز را به شکل مدل های قدیمی انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید:انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی برای دکوراسیون+تصاویر


تزیین دکوراسیون آشپزخانه کوچک با رنگ اتمسفری

سایه تاریک تر و لطیف تر رنگ سبز نعنایی، برای ایجاد فضایی دلباز و کلاسیک بسیار مناسب است. اگر شما هم خواستار اتمسفری سر زنده و شاد در دکوراسیون آشپزخانه کوچک و گرفته هستید، شک نکنید این رنگ فواید زیادی برای شما خواهد داشت. بخاطر پاستلی بودن، رنگ سبز نعنایی خیلی زننده و روشن دیده نمی شود و با انعطاف پذیری بالایش، با سایر عناصر موجود در دکوراسیون، مثل کابینت ها یا کفپوش تیره چوبی خیلی عالی ترکیب می شود.

تزیین دکوراسیون آشپزخانه کوچک با رنگ آبی پاستلی

آبی پاستلی یکی دیگر از رنگ هایی هست که در دکوراسیون آشپزخانه کوچک جذابیت زیادی خواهد داشت. وقتی دیوارها یکدست سفید باشند، کابینت های آبی رنگ به خوبی در زمینه سفید می درخشند.البته خود آبی زمینه ای عالی برای دیده شدن لوازم سفید رنگ ایجاد می کند.

آبی پاستلی یکی دیگر از رنگ هایی هست که در دکوراسیون آشپزخانه کوچک جذابیت زیادی خواهد داشت. وقتی دیوارها یکدست سفید باشند، کابینت های آبی رنگ به خوبی در زمینه سفید می درخشند.

البته حتما لازم نیست فقط کابینت ها به این رنگ انتخاب شوندبلکه دیوار بین کابینت ها، یا لوازم بزرگ آشپزخانه مانند گاز و یخچال می توانند به رنگ آبی انتخاب شوند و کابینت ها، سقف و دیوار یکدست سفید باشند.

تزیین دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سبز پاستلی

سبز نسبتا تیره شاید کلاسیک ترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی باشد.آشپزخانه فضایی است که هر عضوی از خانواده در آن رفت و آمد خواهد کرد .

خیلی ها هم ترجیح می دهند غذا را به صورت دسته جمعی در آشپزخانه میل کنند.در چنین شرایطی وجود یک آشپزخانه شاد و البته گرم می تواند اعضای خانواده را صمیمی و شاد نگه دارد.

درست مانند سایر رنگ ها، سبز پاستلی می تواند خیلی عالی با انواع لوازم موجود در آشپزخانه هماهنگ شود. جالب اینکه این رنگ در آشپزخانه های مدرن نیز خیلی عالی جواب می دهد که در شکل های زیر بوضوح مشخص است.

رنگ های بالا را می شود با خیال راحت در دکوراسیون آشپزخانه کوچک و حتی بزرگ استفاده کرد، اما صورتی از آن رنگ هایی است که استفاده از آن خصوص در آشپزخانه، جرأت زیادی می خواهد. صورتی، رنگی شاخص و برجسته است. اما سایه های لطیف و نرم این رنگ وجود دارند که حالتی بینابینی داشته و هم لطیف هستند و هم شاخص. البته اگر از علاقمندان به رنگ صورتی هستید اما از استفاده زیاد آن حراس دارید، می توان یک یا دو وسیله بزرگ در آشپزخانه مثل گاز یا هود را به رنگ صورتی انتخاب کنید.

منبع:اتاق

انتهای پیام/

با این رنگ ها آشپزخانه‌تان را بزرگ کنید

برچسب ها: دانستنی ها ، مد روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار